• Shades

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-05-09 19:45:27 följande:
    Tänker inte börja röka igen. Måste finnas något enklare sätt. Men ser att de dras till fukt och att de kommer fram när det är mörkt. Antar att de bor på toan ibland då för att vattnet inte åker ner i avloppet på en gång efter dusch.
    Det eller så gillar de att flukta... ;)
  • Shades
    FredrikA80 skrev 2012-05-09 19:56:53 följande:
    Vilket iofs inte skiljer sig speciellt mot någon annan djurart som gillar att hålla till i mörka och fuktiga utrymmen.
    Hmm... kanske därför jag trivdes med dem. Gemensamma intressen?
  • Shades
    lemonina skrev 2012-05-09 20:00:24 följande:
    HAHA det låter helt knas
    Ligger i generna ;)
  • Shades
    takida skrev 2012-05-09 21:20:40 följande:
    Min plan är också att jag ska få hångla imorgonTungan ute
    Med litet flyt kan vi alla lyckas med det. fast jag tror oddsen talar emot det just under morgondagen ;)
  • Shades
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-11 06:22:23 följande:
    God morgon!!! Shit kan inte fatta att jag är vaken den här tiden på en ledig dagFörvånad. Kan nog ha attgöra med att jag somnade sött kl 21 igår
    Morrnmorrn! Skönt att det regnar då så du kan ligga och slappa så länge du vill :)
  • Shades
    målar havet blått skrev 2012-05-12 10:34:04 följande:

" target="_blank">

"I think now, looking back, we  did not fight the enemy. We fought ourselves. And the enemy was in us."
  • Shades

@Legacy - Du vet, det blir inte bättre. Det finns dessutom män där ute som vill få dig att känna dig som den speciella människa du är _hela_ tiden. Inte bara när han tillåter dig en andningspaus från det medvetna psykiska nedbrytande han utsätter dig för.

• Shades
    Madida skrev 2012-05-13 22:05:22 följande:
    Godkväll!

På tal om nåt helt annat än dejting - jag håller på att bli galen! Spelar WF med en person som jag bara MÅSTE vinna över. Kan ärligt säga att hade jag kunnat fuska så hade jag gjort det. Det är första gången jag spelar med honom och om jag bara vinner denna omgång så ska jag aldrig mer spela med honom. Måste bara lyckas ge honom en knäpp på näsan. Hjäääälp! 
    www.scropple.com/
  • Shades
    Legacy skrev 2012-05-13 22:12:50 följande:
    Tack för allas input. Ni är guld värda. Och jag är tydligen inte så stark som jag trode som låter mig brytas ner på det här viset, jaag känner mig värdelösl, (alltså den kommentaren om att jag var slapp satt i tills nyss...)

Och att jag varit gift innan det retar han sig på ed jag kan ju inte få det ogjort, det är omöjligt.

I vissa lägen vill jag helst bara lägga mig ner och sluta andas. Det är så mycket som gått åt skogen nu och han har varit min ljuspunkt, och nu är han som att vsart hål som slukar all livsglädje och energi... jag mår... illa.      
    Att du mår illa är ett sundhetstecken som du borde ta fasta på. Det är inte dig det är fel på.
  • Shades

Köpebullar?? Har man införskaffat en hushållsassistent skall den få arbeta! Här serveras endast nybakta bullar (eller ja... inte bara).

/J

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!