• Shades

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Uh du Smeckmeister... Monsterbruden med förkärlek för kroppsfärg och små hästar... Du minns inte hennes nickname? ;)

/J

• Shades
    Night sky skrev 2012-05-30 13:31:03 följande:
    Ursäkta mig.. men jag blir så trött.
    Kommer ner i tvättstugan ska hämta upp min tvätt. Kliver in där står en tant jag hoppar in lite glatt och säger "Hej!" (med ett leende) Vad får jag för svar? Inte ett hej iallafall utan ett "Du har nog glömt att sopa här!" med en sur min...
    På sådant svarar man glatt: "Glömt?? Nej sådant brukar jag skita i för det kommer alltid någon sur gammal klimakteriekossa och gör det åt mig." :)
  • Shades
    malingotene skrev 2012-06-02 19:18:31 följande:
    Tack så mycket.

Nej det är jag inte.  Vet inte varför det är så här...

Jävligt ensamt är det iaf... :(
    Kom ner till Varberg så kan jag iallafall garantera två dejter och kommer inte ens försöka få omkull dig under de första 24 timmarna ;)
  • Shades
    målar havet blått skrev 2012-06-02 19:56:44 följande:

Och vad gör du annars då Shades?Efter ? många timmarFörvånad

Ínte helt hundra på vad du menar där men vad sägs om kaffe vid havet och en prommis med snack om precis allt möjligt?
  • Shades
    målar havet blått skrev 2012-06-02 20:39:57 följande:
    Nä det där såg ju kryptiskt ut,är nog bara jag som fattar vad jag menar FlörtDärför jag alltid skrattar åt mina egna skämt!  Ensam  Obestämd
    Huvudsaken är ju att någon skrattar ;)
  • Shades
    målar havet blått skrev 2012-06-02 20:42:27 följande:
    Jag har inget emot det,inte alls, men tar gärna ett glas istället för kaffe..prata gillar jag Kyss
    Äsch... du är bara ute efter att få omkull lite lammkött ;)
  • Shades
    Cocacola skrev 2012-06-02 21:13:10 följande:
    Mhb då! Förvånad

och vart tog shades vägen? 
    haha, jag kikar in litet då och då. Sitter och lirar litet gitarr och kollar på film :) Inte skulle väl Mhb utnyttja män på fyllan... väl?
  • Shades
    takida skrev 2012-06-09 02:27:53 följande:
    Såklart!
    Och sedan blev det fasligt tyst...
  • Shades
    Cogitationes skrev 2012-06-09 17:22:23 följande:
    Jag funderar på varför jag köpte Farming Simulator 2011 på Steam... 
    Berusat impulsköp?
  • Shades

Oj vad mycket dramatik ni lyckas med under natten.

Själv håller jag på att semi-packa och näääästan städa litet eftersom jag kommer få folk hit om någon vecka vilka vill inspektera denna lägenheten. Jag har nämligen (tillsammans med barnen) bestämt att flytta! :)
    Större lägenhet, enplan och dessutom billigare! Passar bra nu när denna lägenheten precis gick upp i hyra plus att jag, som student, troligtvis behöver vartenda öre.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!