Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-07-08 20:50:13 följande:

38 graders feber igen. Jag som hade 36,6 i förmiddags. Suck!

Vad är det med dig? Solig
  • Glädje58
    Night sky skrev 2012-07-08 21:17:51 följande:
    Jag har tyvärr blivit sån med tiden. Jag stänger inte ner mina dejtingsidor i första taget. Fast det är inte för att jag nödvändigtvis tror att det ska komma nån ny bättre. Utan som en backup.

Synd det där, för det skickar ju fel signaler till den man träffar
  • Glädje58
    Cocacola skrev 2012-07-08 21:18:36 följande:

Febern hänger ihop med en förkylning som vägrar ge sig. I övrigt är jag lite osäker på vilka grejer som beror på förkylningen och vilka som är stressrelaterade, typ huvudvärken, nackvärken och den otroliga tröttheten. Magsmärtor och bröstsmärtor är stressrelaterade iaf. Mitt fina humör de senaste dygnen också, utgår jag ifrån.

Låter som en evighetscykel det där... kan du komma på något som skulle bryta kedjan?
  • Glädje58
    lemonina skrev 2012-07-08 21:28:28 följande:
    Det håller jag nog med om. Skulle inte stänga ned min datingsida om det inte kommit på tal. Men hur seriöst kan det i och för sig vara då med partnernObestämd

Jag tänkte också på det. Men vill båda två ta det lite lugnt i början så är det väl inget problem.

Skulle jag träffa någon som jag känner väldigt mycket för, skulle jag säkert pausa mitt konto.
  • Glädje58

Eller så gör man som Niklas gör, man tappar lusten att gå in och kolla kontot. Det är ju bara för den andra att gå in och se om man är aktiv eller inte.

• Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-07-10 22:31:55 följande:
    Kul med flera kommande dejter i tråden.

Själv kommer jag snart vara delägare i en husvagn ska bli kul med lite husvagns semester
    Har ni varit och tittat ut matchande träningsoveraller? Skrattande
  • Glädje58
    lemonina skrev 2012-07-10 22:35:21 följande:
    Härligt med chill:)
    Har hittat en sån härlig butik i gbg med spännande kryddor. Köpte åtta förpackningar med kryddor
  • Glädje58
    Cocacola skrev 2012-07-11 00:31:04 följande:
    Vad blev det för några och vad ska du laga för något med dem?
    Indiskt och thai...

Panang Curry 
    Massaman Curry
    Korma
    Balti
    Biryani
    Jalfrezi
    Phuna
    Butter Chicken masala 
  • Glädje58
    Cocacola skrev 2012-07-11 01:12:33 följande:
    Kan du laga allt det där? Jag vet för 17 inte ens vad det är... Skäms
    Det är nog det som är grejen. Woka lite kyckling och grönsaker, sen slänger du i kryddpastan...

Haha, en del av kryddorna har jag inte en aning om vad det är för något. Men jag har alltid varit svag för att köpa hem en massa kryddor. Kul att testa nya smaker.

Det tråkiga är att jag inte har haft så stor lust att laga mat hemma de senaste två åren. 
  • Glädje58
    Michael08 skrev 2012-07-11 17:31:27 följande:
    pust......

Och det är nu man ska gissa om du pustar ut efter två timmars härligt sex, eller två timmar med gräsklipparen?  Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!