Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Blir bra det för jag måste skjuta upp flytten två veckor och den 25 ska jag få smaka på skallpell och flytande kväve.

• Glädje58
    Racer x skrev 2012-09-16 00:33:00 följande:
    Haur man sitt malmöe, haur man sitt varlden ...

Ja just det, vi behöver en tolk också Tungan ute
  • Glädje58
    Racer x skrev 2012-09-16 01:08:09 följande:
    Jag kan tolka åt er

Då får du hålla dig nykter den kvällen, annars kommer översättningen bli helt knas Skrattande
  • Glädje58

Nätdejtingdjungel... det betyder att män och kvinnor växer på träd, att det finns gott om dem Drömmer

• Glädje58
    Madida skrev 2012-09-16 19:57:02 följande:
    ... Ska någon gräva i smöret? (är ooootroligt petig med det..en sån löjlig sak)
    Blir svettig bara jag tänker på det!  

Tack för info. Ska tänka på det när vi kommer ner till dig Flört

Hur var det nu televerket sa förr... Ring först, gräv sen

• Glädje58
    Shades skrev 2012-09-16 20:04:12 följande:
    ...Jag menar, det är få kvinnor som skulle ställa upp på det sovrum jag nu "bygger". Nej, inte så mycket lack/läder, piskor och trapets utan snarare datorer och skärmar (vanlig dator och studiodator, klaviaturer gitarrer och sedan lär det bli monitorer osv med...)

Aha... webcam Skrattande
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-09-16 20:15:27 följande:
    Haha, jag hade haft lättare för ett sovrum i lack/läder med piskor och grejer än ett sovrum med massa datorer, skärmar och skit.
    Men helst av allt ska det vara helt rent. Inte en massa krimskrams och INTE en massa elektronik.
    Nej, ledsen - vi kan inte flytta ihop! Solig  

Då kommer du att gilla mitt sovrum Glad
  • Glädje58
    Madida skrev 2012-09-16 20:18:07 följande:
    Haha jag vet att det är löjligt men jag hade verkligen blivit irriterad på dig om du grävde i smöret.

Jag gör inte sånt. Bara för att retas i så fall
  • Glädje58
    takida skrev 2012-09-16 22:42:59 följande:
    Nopp de är psykologiska. De handlar kort om hur mycket du är beredd på att skada dig själv för att överleva. 

Haha... kommer tänka på The Nätdating, filmen som handlar om att nätdejta och hur mycket man är beredd att skada sig själv mentalt för att hitta din drömpartner. Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!