Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2011-11-17 16:36:58 följande:
    Jag önskar att fler ville ge mig en chans att visa min insida. Det är ytlig köttmarknad på dejtingsidorna. :)
    Vi kanske ska skriva historia och lägga ut röntgenbilder som profilbild. Då kan vi verkligen tala om att visa insidan först.
  • Glädje58
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-17 22:25:30 följande:
    Nä, och det tänker jag inte heller... men f-n jag tänder på honom och han tänder på mig med, har jag både märkt och han har sagt... så ha sex för att vi tänder på varandra är inga problem Tungan ute

Men undrar hur det är med känslorna från hans sida... det finns helt klart från min sida, därav rädslan att bli sårad Obestämd

Jaja.. jag ska sluta älta det här nu och leva i nuet och njuta av att läsa hans söta sms han skickar. Tack för din input i frågan {#emotions_dlg.flower}
    Men om du inte vill bli sårad och känna dig utnyttjad så får du helt enkelt avstå från sex en tid framöver eller ett visst antal träffar. Är han riktigt intresserad så borde han kunna ta det och hålla på sig tills du känner att det är dags.

Skulle jag träffa en riktig fin tjej så skulle inte ha ha några problem att vänta med sex en tid. Dessutom har jag redan väntat i tre år, så några månader till skulle inte störa mig. 
  • Glädje58
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-17 21:03:09 följande:
    lite nyfiken här... vad är det för ålder på dig?
    Smecker skrev 2011-11-17 21:05:38 följande:
    Står väl i min profil?
    Om du inte vill avslöja din identitet "jobbigt" så kan jag berätta för dig att BooYah är 87 år.
  • Glädje58
    Soupy skrev 2011-11-17 23:02:08 följande:
    Vilken dejtingsida är det som gäller bland er ungdomar nu för tiden?
    Åh ja, det är inte bara ungdomar här i denna tråd. Den äldsta är tydligen 87 år och jag strax efter  Skrattande

Välkommen hit  Solig
  • Glädje58
    Niklas2k skrev 2011-11-18 00:53:09 följande:
    haha jasså, jag tycker att kvinnor är rätt bra på det med ;)
    Jo, men kvinnor ska omlinda det på något sätt som vi inte förstår.
  • Glädje58
    Anonym (h) skrev 2011-11-18 01:18:57 följande:
    va skoj, lycka till
    Tack så mycket  Glad  Hoppas ni känner samma sak när ni träffas. Visst är det underbart när det bara flyter på så där i samtalet...
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-18 00:50:01 följande:
    Ka-tjing!! Där fick jag nya kunskaper om män.....=)
    Det är är grundkursen. Nästa vecka kommer steg två...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!