-
Precis... Glöm inte bort dig själv...bellis79 skrev 2011-11-17 12:44:23 följande:... För mig är det lite egentid o andas o behöver det... -
Jävla klenisAnonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-17 12:52:50 följande:Åååhhh!!! Blir ingen dejt för mig idag. Han har blivit sjuk. Jävla trams!
-
Alltså, jag upplever rätt så ofta att man har bilder på sina hundar på HP. Och ibland är det de enda bilderna som finns. Vad tusan betyder detta? Tar du mig, så får du även mina hundar på köpet? Eller är det en hint om att de gillar doggy style?
-
Vad skulle ni ha med för "skrytbild" om ni fick välja?
Ingen bild på min bil i alla fall, den har jag inte tvättat på tre år nu haha... -
Vad kul, jag fick mejl från en nu, och jag fattade inte om det var menat åt mig eller någon annan. Var tvungen att fråga. Innehållet fick mig att tro att hon var mitt inne i en konversation med någon. Men det kanske bara är jag som är trög.
-
Sånt måste ni tjejer absolut gå i gång på... Tror att jag ska låna den idéen. Undrar om min vän ställer upp på ett foto. Annars får jag bita i något annat. Jag har tre sharonfrukter liggandes i en skål. Det kanske skulle funka...Anonym (Sa) skrev 2011-11-17 13:52:36 följande:...och en bild på honom där han biter en tjej i halsen. ?? ... -
Nej, det måste vara nåt helt annat än dig. En "skrytbild"bellis79 skrev 2011-11-17 13:52:54 följande:Svår fråga.. är nog ej så skrytig men en bild eller fler där jag ler eller skrattar för det är väl något som kännetecknar mig och som man brukar få bra intryck av.
Jag har en espressomaskin för runt 25.000 kr i köket. Visst vore den en skrytbild. Kanske finns nån juste böna som skulle fastna för det. -
Min bil är inget man vill köpa för pengarAnonym (Sa) skrev 2011-11-17 14:03:16 följande:förstår inte idén med skrytbilder alls. Inget jag uppskattar. Det jag tycker är nått värt går inte att köpa för pengar.
-
Inte jag heller faktiskt. Varför skryta? Det borde vara upp till var och en att bli imponerad av saker och prestationer. Inget som behöver påtalas.Anonym (Sa) skrev 2011-11-17 14:03:16 följande:förstår inte idén med skrytbilder alls. Inget jag uppskattar. Det jag tycker är nått värt går inte att köpa för pengar. -
Nu åker jag till gymmet. Sen ska jag till en tjej och ge lite PIR och PNFkristinah skrev 2011-11-16 21:46:53 följande:jo och så mängden av det som ska pluggas in...jag har över 100 sidor sammanfattning - dvs säkert 4-500 sidor ren fakta.....
och allt heter TSH och THS och LH och FSH och FIP och DIP och DAG och MAP GnDHP och IP-3 och IP-2 och säkert hundra olika förkortningar till...
näe - jag ger upp...det går bara runt i huvdet...planerar en liten tripp imorrn istället.
kanske ut i skogen en sväng och andas det sista av hösten