Inlägg från: Anonym (jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jobbigt)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2011-12-18 10:48:37 följande:
    Skakar hand när man skiljs åt osv..
    ja det är en rätt så tydlig vibbFlört
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-12-18 11:08:31 följande:
    Som en bitchslap i fejjan.. Förresten är det snö här! 
    här e det inte ens antydan till snö... phuTungan ute
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-12-18 11:24:34 följande:
    Jag tror jag har inlett varenda dejt med en kram. Skaka hand?! Det hade känts superdumt.
    va? är det ingen annan som gör så? menar ni att jag e lite konstig nu då eller? 
    kanske e därför jag fortfarande e singelCool
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-12-18 11:46:30 följande:

andas booYah, andasFlört
  • Anonym (jobbigt)
    Vanilla ice queen skrev 2011-12-18 11:50:18 följande:
    Alltså jag och min date diskuterade detta med att dra ner på mailandet osv. Men det gick inte så bra det blev ändå massor med mail till varandra vilket givetvis är kul. Jag skrev senast att jag tyckte att vi var väldigt dåliga på att dra ner på mailandet och efter det har det varit väldigt tyst i två dygn!!! Trodde aldrig att jag skulle behöva känna mig osäker pga sånt tjafs men nu WTF, har han gått och dött eller?! Iriterande som F...
    tänk att aldrig e man nöjd, antingen e det för mycke eller så e det för lite, sicket dilemma...
  • Anonym (jobbigt)
    kristinah skrev 2011-12-18 13:01:08 följande:
    Städat klart, skurat alla golv och avlopp! nu ska jag äta frukost och sen gömma julklappshögen. Först en dusch och ett mail till min favoritflirt! Jupp! Jag är tillbaka på banan och snyggare och starkare än någonsin!
    härligt;)
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-12-18 20:20:45 följande:
    Och ta inte frågor som kommer från mig som kritik, annat än om det börjar med "Jävla dumhuvud.."
    *gör en minnesanteckning*Cool
  • Anonym (jobbigt)

igår när vi satt i bilen berättade sonen min att pappa och *** ska gifta sig! 
    Kändes faktiskt nästan helt ok. När jag fick veta att de skulle ha barn trodde jag skulle  gå under men det är ju ett par år sen.  Fast kan ju dock medge att det även känns lite surt då han inte ville gifta sig med mig, även om jag vet att det inte var för att det var jag utan för att han helt enkelt inte ville gifta sig. Men människor förändras och mognar, och ska han nu gifta sig så är jag glad att det är med henne då hon är en bra tjej o sonen gillar henne. 
    Undrar bara när hans pappa kommer berätta det för mig, har haft känslan ett tag nu att det var på gång, o jag visste redan innan han berättade att de skulle ha barn att det var så. Känner honom rätt väl o märker när han har nåt han vill berätta men inte riktigt vågar....

• Anonym (jobbigt)
    floya skrev 2011-12-19 01:10:02 följande:
    Åh! Tufft att få höra sånt, men vad skönt att du kan ta det ganska bra och se på det hela med "nyktra" ögon! Mitt ex ville aldrig förlova sig och bröllop fanns inte på kartan, men nu är han i ett nytt förhållande - och jag hoppas jag kan se på ett eventuellt bröllop mellan dem på samma sätt som du gör - att människor mognar och att man får vara glad för deras skull.
    Kändes det tungt att få höra det av sonen istället för från ditt ex?
    Kram!
    Nej det kändes rätt bra att höra det från min lilla godingGlad realist som jag är förstår jag att jag inte direkt är den första exet berättar det för.. Förr hade jag blivit ledsen men inte nu längre. Jag tycker mest bara det ska bli intressant att se när han berättar det för mig, o jag vet ju att han drar på det för att slippa såra mig. 
    Sonen tyckte inte alls det skulle bli roligt, för han måste gå längst fram i kyrkan o strö blommor o ha fina kläder, haha, han e så söt;)
  • Anonym (jobbigt)
    floya skrev 2011-12-19 02:00:44 följande:
    Liten uppdatering i min egna soppa.. Jag skrev alltså till honom på lördagsmorgonen. Inget svar. Under kvällen nu när det hade gått 36 h (!) gav jag upp och insåg att jag var totalt ointressant för honom.. Depp, depp, men jag har två andra dejter inplanerade innan nyår med schyssta, om än inte fullt så intressanta, killar. 45 minuter efter jag totalt gett upp hoppet plingade mobilen till.. Skäms

Vi smsade till och från under två timmar och till sist så gav jag upp och skickade iväg ett "Nu la jag till dig på fb. Har du bara dina närmsta där så är det bara ignorera vänförfrågan". Förfrågan blev godkänd och en kvart senare kom ett sms "Fina foton. Du är vacker. :)"

GAH. Hur sjutton tolkar man det? Han har sagt att han inte är intresserad, jag har sagt att jag inte är intresserad - och ändå skriver han en sån sak... (fanns det en smiley som kliade sig i huvudet skulle jag lagt till den här... ;))

Det slutade med att han frågade om veckans planer, jag svarade att jag funderade på att besöka ett specifikt ställe den 22:a eller 23:dje och hux flux så skulle han skicka ett sms om han blev klar med julklapparna innan och hade lust att haka på. Antagligen blir det inte av, men ändå...
    Märkligt gott folk (analyser tas tacksamt emot!) men jag går onekligen och lägger mig med en bättre känsla i magen i natt än jag hade igår. Solig
    Tror inte att man ska tolka så mycket även om det är svinsvårt. Kanske han bara konstaterade att han tycker du är vacker eller så låg det nåt mer bakom, vem vet. Känns det bra att ha kontakt med honom så fortsätt med det o bara se vart om det leder nånstans. Kanske blir det ingenting, kanske en god vän eller ett förhållande. Go with the flow;) Och sluta tänk så mycketGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!