Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-09-17 23:42:42 följande:
     Haha vår säng är stor nog för mig och sambon. Tror ändå att riktigt skönt sex är skönare.
    Du kanske har rätt, jag får prova nån gång.

Jag känner mig väldigt yr nu, så jag går och lägger mig.

God natt med dig Heidi Solig 
  • Glädje58
    MrC skrev 2012-09-18 09:21:24 följande:
    Nätdejting är rätt värdelöst va?
    Jag har aldrig träffat någon via en dejtingsajt som det blivit något med.
    Vad gör jag för fel?
    Det behöver inte vara så att du gör något fel, utan det är fel personer du träffar.

Sen beror det på hur komfortabel du känner dig när du träffar okända personer. Det är kanske inte rätt sätt för dig att träffa någon.
  • Glädje58
    visma1 skrev 2012-09-18 10:26:07 följande:
    Fan var så länge sen jag hade sex nu så då får jag uppskatta de nybäddade lakanen istället.
    Då är vi två Skrattande
  • Glädje58
    MrC skrev 2012-09-18 11:05:19 följande:
    Nu är det iofs jättelänge sedan jag nätdejtade, typ nästan 2 år.
    Men då var det alltid så att man träffade kvinnor med alkoholproblem.

Sant, jag får satsa på krogen istället. :)

På krogen är bra att träffa kvinnor med alkoholproblem. För där finns det gott om alkohol om man behöver släcka törsten.
  • Glädje58

Vad gott det är med LCHF Glad

Ägg, vetemjöl, mjölk, salt, vaniljsocker. vanligt socker, drottningsylt. Och till det ett glas mjölk Glad  Här ska byggas muskler

• Glädje58
    Bubsan skrev 2012-09-18 23:01:22 följande:
    Rynkar på näsan

Mmmm, plättar är mycket bättre

Har du något bra recept? Drömmer
  • Glädje58
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-18 22:59:49 följande:
    Pannkakor är dock fördjävla gott. Kan vara värt att bli lite dålig i magen.
  • Glädje58
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-18 23:18:52 följande:
    Påtal om pannkakor, något som är jäkla smidigt och förbaskat gott är ägg i alla dess former också, stekt, kokt, som omelett, pannkakor, ungspannkaka, maräng osv osv osv det är helt otroligt egentlige så mångsidigt det är.
    Kasta ägg kan man också göra Glad

För många år sedan så hyrde jag och min dåvarande fru en flyttbil. När vi skulle lämna tillbaka den så påstod de att vi hade repat hela sidan. Men jag visste att det inte var sant. Vi hotade med polisanmälan. Sen lades det ner.

Någon vecka senare så åkte vi ut med några kartonger gamla ägg. Målet var uthyrningsfirman  {#emotions_dlg.djavulsk}

Efter det så åkte vi runt i ett industriområde och kastade ågg till höger och vänster. Taskigt men roligt som tusan. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!