Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida skrev 2012-09-16 23:08:32 följande:
    Någon som sett A serbian film då?

Har laddat ner den men inte sett den. Än... kommer kanske inte se den heller
  • Glädje58

Vad skönt det ska bli att flytta sen. I dag var det andra gången jag och läkaren på vårdcentralen blev ovänner. Jag krävde pengarna tillbaka, sen gick jag  Demon

• Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-09-17 14:06:11 följande:
    Filmer som Saw och typ Human centipede kommer jag fan aldrig att titta på. Inget nöje i att se riktigt vidriga filmer för min del.
    Madida skrev 2012-09-17 14:44:09 följande:
    Saw är inte vidrig?!
    Jag har kanske fel men det lät som Madida missuppfattade dig Nicklas. Frågetecknet tyder på att hon ifrågasätter att Saw inte är vidrig.

• Glädje58

Gött mos. Jag kan bli av med min lägenhet en månad tidigare så då är det dubbel hyra en månad mindre Glad

• Glädje58
    Niklas2k skrev 2012-09-17 16:04:27 följande:
    Jag tror att hon fattade. Hon skriver ju i 46267 att Saw är bra så jag tänkte mig att hon verkar gilla den.
    Men då förstår jag inte frågetecknet. Strunt samma.
  • Glädje58

Finns det något skönare än att nyduschad klivar ner i sängen med nytvättade sängkläder?

Att det ligger en nyduschad kvinna bredvid?

Nej, att sängkläderna kommer från Beach House  Glad

• Glädje58

En lustig grej hände strax efter jag hade köpt dessa. Jag hörde en sån härlig låt på radion. Vet ni vad gruppen hette? Beach House.

Kollade just nu på spotify för att se om de har något nytt på gång, och det hade de. Nytt album. Härlig mjuk och sorgsen musik. 

• Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-09-17 23:25:27 följande:
    Japp det finns det och det är riktigt skönt sex.
    Men, har du provat Beach House?
  • Glädje58
    Heidi1 skrev 2012-09-17 23:33:50 följande:
    Tror inte det.
    Prova

Eller förresten gör inte det. Du kommer kanske vilja ha sängen för dig själv Flört 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!