Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-04-23 17:02:40 följande:
    Jag har en tatuering, på sidan av magen typ. Ska göra en till på foten när jag väl får tummen ur

Där har jag också minGlad Vad vill du göra på foten?
  • lemonina
    takida skrev 2012-04-23 17:03:43 följande:
    Jag såg en kille på jobbet härom dagen, där snackade vi inte att den gick upp lite på halsen utan hade hade flera stycken i ansiktet, runt ögonen och allt vad det var. 
    Hur tänker man där??

Ja jag har väldigt svårt för det. Eller en massa piercings överallt. 

Fan jag känner att jag låter som en gammal tantSkrattande 
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-04-23 17:09:01 följande:
    Jag förstår hur du menar med cocktail-fin.. det är mycket så jag funderar. Jag vill ha en för att jag tycker om den och att jag tycker den är fin och då borde man ju vilja visa den? Men ändå känner jag att jag skulle vilja kunna dölja den.. och så där håller jag på så blir det ingenting gjort

Jag får fortsätta och fundera helt enkelt... 

Ja det är något som du verkligen ska fundera på många gånger om.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 17:12:39 följande:
    Hihihi ni skulle se mig nu jag har hela håret fullt av folie och ser ut som en radioanten
    Är det slingor på gång?Glad
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 17:21:22 följande:
    Lemonina: Fixar utväxten i vanlig ordning

Ja det är alltid roligt att bli piffad.
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-23 17:29:00 följande:
    Ursäkta det sena svaret- Jag fick blev tvungen att försöka vara stöd åt en kompis som nyss gjort slut med sin flickvän.

Hur som helst, Jag håller absolut med om att det kan vara "läckert" med en/två tatuering på lämplig plats- Tillskillnad från dig tycker jag inte tex din armtatuering är så farlig så du behöver känna dig som en kriminell på finare tillställningar.
    Men det jag menar är att tatueringar kan se bra ut på en kille/tjej så länge dom har någorlunda fast hy osv, Men man får ju tänka på att man inte alltid ser ut som en 30 åring i kroppen (Jag som en 25 åring då ;) utan någon dag blir man gammal och då är ju tatueringarna nästan som spindelnät på kroppen istället.
    Sen gäller det ju också att se till att underhålla dom- så dom inte blir för bleka osv.

Men som sagt det antal du föreslår osv är ju inte så farligt- Jag tänker mer på tatueringar jag vet kompisar har gjort som sträcker sig upp till hakan typ med svarta eldflammor och halva armarna ser ut som dom har tröjor på sig osv jag tycker iofs det redan nu ser för djävligt ut, Men jag vill inte ens tänka mig hur det ser ut när dom är gamla. 

HAHA känner mig lite som en bandido ibland i min tatueringFlört 
    Jag tror var och varannan pensionär kommer ha tatueringar när jag väl kommer dit, då kommer det inte vara någon som reflekterar över det hela.  
  • lemonina
    FredrikCA skrev 2012-04-23 17:51:55 följande:
    Nej kanske inte, Och det är upp till var och en; Jag tycker dom flesta förstör sina kroppar med tatueringar men det är min åsikt- Och jag kanske är onödigt konservativ :P

Du har rätt till din åsikt:)
  • lemonina
    målar havet blått skrev 2012-04-23 18:50:29 följande:
    ja det trodde jag ni visste  ,har ju sagt detObestämd
    Aha började precis fundera på var hon tagit vägen och ni känns lika. Då har jag missat det heltGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!