Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-04-15 23:41:40 följande:
    Tror fajktiskt att han föredrar att klura ut det själv. Men det är klart, jag kan ha fel där. Bäst att fråga kanske, har inte lust att plåga någon i onödan. Skrattande

Så Fredrik, vill du att jag inboxar och avslutar dina plågor? 
    FredrikCA skrev 2012-04-15 23:48:40 följande:
    Haha ditt antagande är korrekt, Men jag har erkänt mig överbevisad- Jag kan uppenbarligen inte se det enklaste mitt framför ögonen ibland; Så jag hoppas det duger som bevis för att jag faktiskt är ödmjuk även om det inte verkar så. 

Du behöver inte avslöja vem du är om det känns jobbigt, Men självklart skulle det vara kul att veta om man överhuvudtaget var i närheten någon gång. :) 
    Se där! And they lived happily ever after..
    Richtet nicht, auf daß ihr nicht gerichtet werdet
  • Smecker
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-15 23:49:36 följande:
    Vad syftar du på ?
    Anonym - inte anonym. Schizofreni, lätt släng av anonym-Tourettes, eller helt enkelt beslutsångest?
  • Smecker
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-15 23:58:24 följande:
    Jasså ja det reagerade du mer på än jag gjorde själv...råkade göra det ,skrev i en annan tråd. Sen spelar väl det ingen roll vilken avatar jag använder ,eller?  Är det störande så väljer jag en av dem.
    En av dem är ju snyggare än den andra, helt klart.
  • Smecker
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 00:02:28 följande:
    ok då får du väl se den då.
    Tack! Solig
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-16 00:36:51 följande:
    Gudars vad ni skriver! well, det ett ju bra för jag kan inte sova och då har jag ngt att läsa

Fy, har legat halvt apatisk hela dagen. Var på fest följt av utegång igår. Betedde mig som en nyfylld 18åring. Har dessutom haft knäppa smskonversationer med Mc Dreamy. Hade lätt panik i morse när jag gick igenom telefonen Fast han var förvisso med på noterna men ett alkohollås på mobilen vore inte fel...
    There's an app for that..
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-16 00:43:12 följande:
    Smecker: Jo jag har fått veta det nu. Sen ska man ju har karaktär att använda den nästa gång också. Efter två glas vin så är det ju såååå kul att SMSa helt plötsligt. Då är alla "ska jag" "tänk om" "vågar jag" "är jag för på" som bortblåsta. Fy ska aldrig mer förtära alkohol.
    Lycka till, för den låser sms-funktionen mellan vissa klockslag
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-16 00:45:34 följande:
    Cocacola: Det var väll en hel del sexprat och inviter typ som vi "pratade" om och konstaterade att det var synd att vi inte var i samma stad just då. Detta är en städad väldigt förkortad version...
    Och det DÄR är vad du bara vågar onykter?! Shit.. det där gör jag fullt nykter Undrar vad jag skulle göra om jag mot all förmodan någon gång var onykter..

Jag vet! Samma sak!
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-16 00:47:13 följande:
    Smecker: aha, jo det som skickades efter kl02 hade jag gärna haft ogjort...
    Du kan ställa in den på att låsa sms-funktionen mellan 23 och 08 eller liknande.. verkar som om du skulle behöva det
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-16 00:49:40 följande:
    Smecker: Hahaha Jag vågar det nykter med mina killkompsar och killar jag inte är intresserad av men finns intresse blir jag blyg.
    Det är ju jättegulligt
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-16 00:53:34 följande:
    Smecker: Vilket av det?

Att du blir blyg när det finns intresse. Det är ju hur gulligt som helst! Jag blir alldeles naaawwwwww
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!