Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2011-11-17 22:33:21 följande:
    Men om du inte vill bli sårad och känna dig utnyttjad så får du helt enkelt avstå från sex en tid framöver eller ett visst antal träffar. Är han riktigt intresserad så borde han kunna ta det och hålla på sig tills du känner att det är dags.

Skulle jag träffa en riktig fin tjej så skulle inte ha ha några problem att vänta med sex en tid. Dessutom har jag redan väntat i tre år, så några månader till skulle inte störa mig. 
    Attans... hoppas du hittar dina drömmarskvinna snart!

Jo, precis... jag har redan nu sagt att jag vill ta det lugnt med den biten och det har han varit okej med än så länge iallafall. (fast vi har ju inte känt varandra så länge än Skrattande)
    Men det känns som om det blir en sån balansgång. Hur länge kan man hålla på sig innan motpartens intresse svalnar? Jag vill ju inte heller hålla på mig så han tror att jag inte vill.. för så är det ju inte heller. 
    Klurigt, klurigt. 
    Smecker skrev 2011-11-17 22:32:17 följande:
    Håller alla tillgängliga tummar åt dig!
    Tackar! 
    Cosan skrev 2011-11-17 22:47:31 följande:
    Låt han hållas riktigt länge, är han intresserad på riktigt ligger han i och det kommer dessutom bli mycket roligare när det väl blir av.
    En puss första veckan, lite fler pussar nästa vecka, lite tunga tredje veckan, ordentlig kyss 4:e veckan, känna lite på höfter och midja 5:e veckan, tröja av byxor på 6:e veckan, petting med trosor och kalsonger på 7:e veckan, naken petting 8:e veckan. Känns det fortfarande spännande och rätt blir det hopp i säng utan hämningar efter 9:e veckor.  
    Hehe...hmmm... det där lät långsamt det där. Vi har nog kommit till vecka 5 då redan Skäms 
    Sjutton också allt är redan förstört! Glad

Cosan skrev 2011-11-17 23:01:31 följande:
    Varför ska alla gå fram så himla snabbt? Lite tålamod är grymt underskattat. 
    Fortsätt från vecka 5 då, fast det får nog bli minst en vecka extra petting, både med och utan underkläder. 
    Ja, jag vet.. men när man har intresse i nån och allt det där så kan det vara nog så svårt med tålamod... ja, jag ska försöka ta det lite lugnare.
    Jag kanske kan backa en vecka eller så får jag stanna här där vi är nån vecka eller tre Skrattande 
    Soupy skrev 2011-11-17 23:02:08 följande:
    Vilken dejtingsida är det som gäller bland er ungdomar nu för tiden?

Senast jag var med och spelade var det e-kontakt vill jag minnas men sånt lär ändra sig.  
    Om man vill ha nån dejtingsida som är gratis så tycker jag Happypancake är bäst.

Ungdomar? Så gammal kan du väl inte vara heller, det tror jag inte på! Glad 
    Soupy skrev 2011-11-17 23:08:49 följande:
    Dry humping är för övrigt sjukt underskattat.
    Så sant!
    Glädje58 skrev 2011-11-18 01:16:59 följande:
    Kors i taket, nu har jag fått en flirt  Glad
    Härligt! Vad kul, lycka till! Glad

Glädje58: Jag var visst lite snabb på att säga lycka till där. Läste blev så glad och svarade.Sen läste jag vidare och fick hela bilden...
    Men det där lycka till:et får stå kvar till framtiden! Flört 

giftgrodan skrev 2011-11-18 04:17:31 följande:
    vilka stora sajter förutom HP är gratis? Lika bra att gå brett
    På SD kan man regga ett gratis konto. Men det är typ dåligt med action där. Sen finns det SMW, där har jag reggat ett konto (gratis) men då är det begränsat. Och kan inte säga att det händer mycket där heller. Men om du tycker om att göra saker och vara aktiv och modig och följa med på olika singelaktiviter osv så kan det nog vara ett kul /bra alternativ.

Sen har jag inga mer tips för tillfället. 

Min dejt skrev "min älskling" i slutet av hans sista sms igår kväll! Förvånad
    Ska jag bli glad (vilket jag blev) eller ska jag bli misstänksam för snabb framfart?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!