Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ny) skrev 2011-11-18 09:12:19 följande:
    hihi ja det låter ju lite "väl". min dejt skriver ofta sötnos och såna saker men det känns ju inte så kraftfullt som älskling!
    Ja, eller hur. Hittills så har han ju också använt sig av sötnos, sötis och så vidare.. blev lite chockad igår när jag läste "min älskling" men jaja.. det är bara att vänta och se. 
    Inte jaga upp mig än heller Glad
    Anonym (h) skrev 2011-11-18 12:36:58 följande:
    hihi snart ska jag få träffa min dejt han mellan ladar i gbg så vi ska ta en kaffe o prata lite innan han ska vidare
    Kul! Ha så trevligt! Glad Och lycka till!

Åh träffade min dejt idag igen Drömmer
    Det är härligt, tror nästan jag kan bli kär Tungan ute.
    Men tyvärr så blev han inringd till jobbet och är tvungen att jobba i annan stad hela helgen Rynkar på näsan. Fast jag ska ju också jobba i helgen så men ändå...

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-18 18:41:50 följande:
    Hääärligt
    Tråkigt med helgen men den som väntar på nåt gott...
    Ja precis... och du väntar ju också! Glad
    Vi får hänga här i tråden sålänge... 
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-18 20:02:10 följande:
    Ja fast jag vet ännu inte vad jag väntar på Svårt när man aldrig träffats. Men nåt extra verkar han ju ha med tanke på att jag ger det en chans trots att han har barn
    Hehe... nä, fast du väntar trots allt Skrattande
    Soupy skrev 2011-11-18 21:04:52 följande:
    Hm. Jag har en annons på HP som jag inte har kollat på länge. Kanske dags att vittja fällan? Drömmer

Nej ok, så gammal är jag inte. Men gammal nog att vara för gammal. Glad
    Nej inte för gammal... inte blir man för gammal heller!? Glad

Ja buss på fällan och håva in vinsten! Skrattande
    Soupy skrev 2011-11-18 21:38:39 följande:
    Blunda och tänk på ett tal mellan 32 och 34... Glad
    Du gammal! Ha... inte då! JAG kände mig helt plötsligt gammal Glad
    Soupy skrev 2011-11-18 21:52:25 följande:
    Inte då! Du är ju anonym och kan således vara hur ung eller gammal du vill. Flört
    Om jag inte minns helt fel så skrev jag nog det i den lilla presentationen TS önskade nånstans i början av tråden... fast det förstås jag kan ju ha blandat ihop siffrorna där Flört Skrattande
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-19 01:58:35 följande:
    Nu är detta en hypotetisk fråga öppen för alla att svara på men om ni hittar någon ni vrkligrn tror på ,som ni hoppasmen ännu inte vet om det kan bli något mellen denne och dig,lägger ni ner alla andra kontakter då?

Förde har jag gjort för jag hoppas och vill verkligen satsa!  '

Skulle ju haft dejt på söndag men ställde in detta  

dumt? 
    När jag tänker efter så har jag ju haft kontakt med flera samtidigt.
    Men nu när jag träffade min senaste dejt tex, där jag verkligen känner att jag vill och tänker satsa så har jag ingen kontakt med andra och jag har nu inte varit inne på dejtingsidan på flera dagar och känner inget behov av det. 
    Så jag tar känslan av att man vill eller kan tänka sig att ha kontakt med flera samtidigt som ett tecken på att det inte känns helt 100 med den jag dejtar.
    Detta är då mina tankar över detta. 

Godmorgon tråden!  
    Soupy skrev 2011-11-19 12:36:18 följande:
    Hur resonerar man när man lägger in text av typen "Man ska ha samma kriterier när man väljer fru som när man ska köpa dammsugare, Man ska titta på förbrukningen vad de kostar , Djud nivån och sug kappasiteten" i sin presentation? Dels är skämtet långt i från roligt, men man visar ju också att man inte ens behärskar det här med stor bokstav eller stavning av enkla ord. 

Är presentationstexten underordnad för män? Kanske även för kvinnor? Är det jag som hakar upp mig på småsaker? Jag skulle aldrig någonsin dejta någon som skrev så men jag borde kanske sluta vara så jäkla petig. 
    Nä, skulle gå bort för mig! Obestämd
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!