Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (aldrig min tur) skrev 2011-11-22 16:44:33 följande:
    Jag brukar blockera folk som besöker mig mer än 3 ggr. Skriver de inte på första gången, så lär de inte göra det på 2e eller 3e..  Väldigt avundsjuk på alla er som får kontakt på HP. Själv får jag aldrig. Aldrig någon som svarar på en, de få gånger man bestämmer sig för att maila.  Nu kommer folk säga "men ge inte upp nån gång kommer någon att svara" jo jo vi säger så.   Vet att jag är en mkt bra kille, men det är ingen som kan se igenom mitt skal...
    kristinah skrev 2011-11-22 17:24:20 följande:
    2-3 ggr är för få ggr för en block tycker jag
     men om man varit inne 10-15 ggr utan att ta modet till  sig (eller som jag ser det - inte se något intressant hos mig) så kommer det nog heller aldrig ske - så jag blockar....
    Jag förstår inte varför ni blockar personer som bara är inne och tittar på er profil och eventuella bilder? Jag blockar bara personer som är direkt otrevliga. Vilket faktiskt aldrig har hänt.
    Jag har bara anmält en kille en gång för år sen på SD som hade en bild på sitt (eller iallafall någons) könsorgan i sin profil.
    Har inte ens tänkt tanken att blockera killen som idag (jag tittade) besökt min sida på HP 79 gånger. 
    kristinah skrev 2011-11-22 23:06:05 följande:
    jag blockar de som ger mig dåliga vibbar - de som ger ett aggressivt intryck och som verkar vara ute efter enbart sex.

Det känns som att det utan tvekan är en möjlighet som finns i nätdejtingvärldens om jag utnyttjar just för att det ska kännas som en schysst plats.
     Jag tror inte de heller är så himlans intresserade av mig helt ärligt
    Aha.. det lät lite där som du direkt blockade bara att en person varit inne på din sida i ditt tycke lite för många gånger utan att personen i fråga ens hade skrivit eller nåt.
    Så nu förstår jag bättre hur du tänkte Glad

Nu kommer alla säga att det som jag nu tänkte skriva är mitt fel bara för att jag inte haft förtroende för killen jag dejtar osv... men jag tycker inte jag gjort nåt konstigt eller dumt eller nåt... men visst kan det kanske visas på nåt omedvetet sätt... men känner bara att jag vill skriva av mig och förhoppningsvis är det inget...

Men.. jag tycker min dejt har blivit mer avståndstagande sen igår typ. Kan vara att han jobbar och jobbat mycket osv men allt har liksom avtagit en aning och jag känner som om han snart kommer att säga att "nä, men jag tror inte det här funkar/kommer funka"
    För så händer det när jag är seriöst intresserad av nån... typ ALLTID!

Medan de killar jag inte är intresserad av håller på och hör av sig och  vill träffas och såvidare.

Är det verkligen jag som skrämmer bort ALLA jag är intresserad av eller faller jag helt enkelt för fel killar HELA tiden.... gah!!!!!!!! 

Klöset skrev 2011-11-23 12:26:29 följande:
    Träffades ni igår?
    Jag sov (utan strul) hos honom natten till igår efter att vi varit på bio. Så han körde mig hem igår morse då hans skulle till jobb, jag hade förmiddagen ledig då jag jobbade kväll igår... så lite träffades vi igår.

Klöset skrev 2011-11-23 12:32:26 följande:
    Hur var han när ni träffades då?
    Som jag har uppfattat honom tidigare. Kramig, pussig och gullig inget konstigt. Det enda jag la en lite tanke på var när han skulle släppa av mig hemma. 
    Då gav han mig en kram och jag utan att tänka sa "ingen puss?" jovisst sa han och jag fick en liten en. Tänkte då att det kanske var för att det var tidigt på morgonen, andedräkt osv.. så jag funderade inte mer på det då...
    men nu efter att han legat lågt hela dagen igår så tänker jag att det kanske var nåt tecken?

Jag vet inte om det är jag som bara är nojjig eller vad.. men jag får väl bara vänta och se. För jag vet inte hur jag ska bete mig mot honom just nu. Ligga på lite eller bara låta honom vara. Bara låta honom vara är väl det vettigaste så får han ta kontakt när och om han vill.
    Fast då tänker jag att han kanske inte tror på att jag är fullt intresserad istället, men det är jag ju... åhh jag blir galen av sånt här!!!
    Klöset skrev 2011-11-23 12:42:30 följande:
    Kan du inte skicka något lite halvgulligt sms och se vilken respons det får? 

Om han är intresserad hör han säkert av sig även om du ligger lågt, men ja det är ju svårt att låta bli när man nojjar. 
    Tidigare i förmiddags skrev jag ett sms och frågade om vi skulle träffas ikväll om han hade lust och inte jobbade. Svaret jag fick var "jag kan höra av mig när jag slutar. Kram" typ 
    Och vadå? vi har ju sms:at fram och tillbaka i flera dagar varje dag och det har varit gulligull och sånt och nu lät hans svar som "låt mig vara, jag hör kanske av mig när jag slutar... du behöver inte skicka nåt mer till mig, jag hör av mig om jag vill" 
    Men jag har ju ingen aning om min tolkning har det minsta med verkligheten att göra!?
    Klöset skrev 2011-11-23 12:51:03 följande:
    Han har kanske mycket att göra på jobbet? 

Jag skulle nog avvakta då och se om han hör av sig. Han skrev ju att han skulle det .

Jag tror att han hör av sig och att du nojjar i onödan! 
    Jo, det är ju det jag gör.. avvaktar alltså Glad Tack för att jag fick ventilera lite!

Ja, du har det inte lätt heller med dig och ditt ex läser jag. Ja, hur ska ni göra. Kan ju vara lätt kanske att gå tillbaka till nåt välkänt. Men krasst, har det inte funkat förr så...? Hmm.. inte lätt nä... 
    Klöset skrev 2011-11-23 12:56:51 följande:
    Nja, jag tror inte att vi blir ett par igen. Det skulle aldrig funka i längden. Det behövs nog bara lite mer läketid . Det var ju trots allt inte så längesen som vi bröt (igen) . Skönt att skriva ner tankar osv ibland bara. Hör av dig hur det går!! Men jag tror det går bra!!
    Jo, det är skönt att skriva ner tankar.. det kan jag skriva under på!

Javisst blir uppdatering om hur det går... Tack för att du tror att det går bra, det tror en kompis till mig också. Så jag får ta och lita på er {#emotions_dlg.flower} 
    Smecker skrev 2011-11-23 13:49:18 följande:
    Jag svär, ibland konspirerar livet för att jag inte skall fatta någonting.. När man äntligen springer på en intressant och kul tjej får man helt plötsligt 4 (fyra, four, vier, quatre, quattro, cuatro, つ, 四個) mail på HP från trevliga tjejer på en dag. Det är fler än jag fått totalt på fyra månader. Vad fan..?
    Men man kanske behöver fyra för att hitta "den" rätta.... bara en verkar inte funka iallafall *ironi* Jag är bara lite bitter igen Flört

Så fyra är väl bättre än ingen!? Skrattande Fyra gånger större chans ju! 
    Anonym (h) skrev 2011-11-23 13:56:10 följande:
    tror också att det kommer gå bra.
    Tack jag hoppas verkligen det!
    Men än har jag inte hört ett ljud Rynkar på näsan
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!