Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bullkleet skrev 2012-05-08 20:39:07 följande:
    heey ..

Hej! Läget bättre idag?
  • Cocacola
    Legacy skrev 2012-05-08 20:37:04 följande:
    Nu har jag lugnat ner mig idag, värdlen gick inte under men jg har ju som sagt psykiska besvär just när jag blir grovt pressad och handlar i panik. Idag sålde jag datorer som betalade alla min fortkörningsböter!

Jag har få fruktansvärd huvudvärk dock och har fler än 22 stick att vänta imorgon om de går bra så blir det EL stockholmo!

Det gick ju snabbt att lösa, bra det! Mindre bra med huvudvärk och en massa stick...
  • Cocacola
    Legacy skrev 2012-05-08 21:00:58 följande:

Huvudvärken ar injektionerna bort tackolov!!! Ja jag trodde aldrig att jag skulle få sålt så fort, nu har jag EN kvar, den bästa såklart haha, ingen här som är i behov av en extremt billig bärbar dator, jättekraftfull, STOR skärm bra så man ser mycket. 1500:- ska jag ha för en sån här iallafall   Ser helt ny ut, använd av J 3 gånger haha
    www.blocket.se/goteborg/Barbar_speldator_Dell...

(1500 är ju för att ni är ni den är värd 2500 egentligen men behövde ju pengar fortså jag satte ut den för 2000
    Jag behöver men du är liiiite långt bort :P
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-08 21:02:10 följande:
    ja det e bättre :) själv då?

Bra att det är bättre.

Förutom att jag känner mig typ sjuk, har huvudet fullt av förvirrade flyttplaner jag visst ska få koll på fast jag aldrig trott jag skuylle flytta någonstans och att det går segt att få till dejten jag vill ha så är det rätt bra! Eller nja, men mest bra iaf. :P Skrattande   
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-08 21:25:29 följande:
    bättre låta er vara glada ist :D och så slipper jag tänka på det :D
    Låter ju klokt! Men innebär det att jag måste vara glad för att få vara i tråden nu alltså? Förvånad

Borde dra täcket över huvudet kanske... Obestämd 
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-08 21:38:31 följande:
    vi drar Colan!! jag kör till dig, du kör till götet..du ville ju köra .Flört
    Jaaa! Nuuu! Fast det där påminner mig om att jag nog borde klura på att köpa bil, lånar en nu och trodde att jag väntade på att få min fixad men är inte helt säker på om den blir fixad eller ej. Fast det kanske är lika bra, borde nog sikta på något som är lite billigare både med skatt, försäkring och per mil... Men vill f-n inte köpa nån liten skitbil (vilket är typ vad jag har råd med) för de går ju iaf sönder direkt. :P
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-08 21:41:08 följande:
    :P varför e dejten seeg?

Inte vet jag? Men han kunde gott sluta med det xD
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-08 21:44:04 följande:
    hahah absolut inte.. menar vill inte dra ner den goda stämningen :P ditt eller mitt täcke? :D
    Oh! Du var inte lika seg minsann... Skrattande
  • Cocacola
    FredrikA80 skrev 2012-05-08 22:09:33 följande:
    Jag undrar varför jag får en djävla massa mail och flirtar från ryskor i stockholm... 

Haha... xD De vill gifta sig med dig? Inte ett dugg fördomsfull för tillfället Oskyldig
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!