Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-05-07 17:52:56 följande:

Har du blivit anonym?

Ser ut som att han avslutat sitt konto kanske?

Undrar just vad det var han funderade på egentligen...  
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-07 20:48:48 följande:
    läget?
     Haha, bra fråga... Känns som jag börjar få koll på mitt liv igen, något underligt eftersom jag ska ta och kolla upp bostäder i 7 städer där jag kan tänkas hamna om ett år eller så. Vilket också innebär att mina barn kommer att växa upp i en miljö rätt långt ifrån vad jag hade tänkt. Väger för och emot och ska kolla av läget.

Själv?
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-07 21:12:15 följande:
    spännande!

jag vet faktiskt inte hur läget är just nu 

Ja, kanske. Men läskigt och ovant.

Hur vet man inte hur läget är? 
  • Cocacola
    Legacy skrev 2012-05-07 21:34:12 följande:

japp 2400:-

Det var inte lite direkt. Hur lyckas man med det?
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-07 22:48:25 följande:
    Då går jag snart ner i min källare.....å hämtar tvätt ......skönt då är det gjort för den här veckan.

Just ja, tvätten... Bra att jag behöver påminnas av två personer på nån minut.. :P Men "för den här veckan" haha, ska vi byta ett tag? Här är det ovanligt lite just nu, bara ca 2 maskiner/dag
  • Cocacola

Hallloooo....

Tror jag håller på att få feber, mår inge vidare iaf. Typiskt nog eftersom jag faktiskt jobbat idag. Men det gick bra ändå. Mycket funderingar också, beslut om framtiden ni vet.

Försöker få till en dejt också, tror inte det blir någon men jag hoppas. Behöver få tankarna på annat en stund.  

• Cocacola
    lemonina skrev 2012-05-08 19:18:01 följande:

HallooooGlad Låter inget vidare med feber du.Rynkar på näsan
    Nej, men det är väl inte mer än en antydan än så länge. Känner mig rätt risig dock :P
  • Cocacola
    takida skrev 2012-05-08 19:23:32 följande:
    Inte bra, säger som jag alltid gör: drick lite ingefära te så ska du se att du snart mår bättre{#emotions_dlg.flower}
    Funkar det? Skulle behöva en garanti om det ska vara värt det...
    Smecker skrev 2012-05-08 19:26:24 följande:
    Kroppen blir frisk snabbt bara för att slippa få i sig äckligt te?
    Ah! Det är så det funkar. Låter logiskt! Skrattande

• Cocacola
    lemonina skrev 2012-05-08 19:15:54 följande:
    Men när blir du klar?

Jo jag är klar om en månad, om jag klarar tentan.  Jag har sökt en del jobb men ingen tur än så länge. Fast jag har kanske något på gång via manpower som jag jobbat extra hos under studietiden. Så jag hoppas verkligen att det löser sig. Annars finns det nog risk att jag blir tokig i sommar. Man blir ju väldigt begränsad utan inkomst.
     Om en månad? Va skönt det lät! Klart du fixar tentan, plugga på! Håller tummarna att det löser sig med jobb sen.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!