Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

vinmonster skrev 2012-05-07 00:23:24 följande:
    nej, vem fasen blir klokare Tungan ute man skulle kunna sammanfatta med att jag också hänger i ovisshet. så jag vet hur mycket det suger!
    förstår inte varför det ska vara så himla svårt? nedrans känslor. what are they good for? Skrikandes

Jag blir klokare, men vet inte om det hjälper när känslorna slår till. Snarare tvärtom - nu gör jag ju dumheter fast jag är fullt medveten om det. xD
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-05-07 00:29:09 följande:
    Vad är det jag predikat om hela kvällen? ;) 

Inte det! :P
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-07 08:41:32 följande:

Inte. Här utforskas Youtube.

" target="_blank">

;
    Det låter som du är något mer harmonisk än mig med tanke på musikvalet. Språk? Låter som ett slaviskt språk iaf, eller?

Jag lyssnade på denna:  
    ">

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-07 08:41:32 följande:

Inte. Här utforskas Youtube.

" target="_blank">

;
    Kan du för övrigt upplysa mig om vad jag lyssnar på? Du hittar då allt möjligt... :P
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-05-07 08:52:00 följande:

Puh!! Det är inte lätt att leta upp inlägg i tråden. Jag är säker på att det finns ett enklare sett men jag tar omvägen.

Men vad är det du väntar på då Cocacola?   
    Nej, det är inte lätt alla gånger!

Tja, just nu väntar jag på att höra något från mr knäppis igen. Sen vore det ju bra att få veta lite hur han tänker också, om vi ska ses igen eller inte. Jag tycker att vi åtmindstonde borde ses en gång till... Gärna några fler.  Sen får vi se hur det känns lixom. Men det är ju vad jag tycker. 
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-07 08:57:06 följande:

Stämmer, det är ett balkanskt språk. Meni si lepa = för mig är du vacker.

Vilket? Språk är intressant. Den hade lugnande inverkan tror jag.
  • Cocacola
    Heidi1 skrev 2012-05-07 08:59:00 följande:

Jag är på jobbet. Annars spänder jag min tid på mina barn och pojkvännen.
    Jobb, barn och pojkvän, menar du att man ska lägga tid på det? Flört

Jag borde nog väcka mina sovande små och lämna iväg dem till dagis men de stör ju inte direkt och jag får inte mycket vettigt gjort just nu för den delen heller. :P
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-05-07 09:05:51 följande:

Ok  knäppis var det han som var tvillingskälen eller?

Nej, tvillingsjälen är och förblir (hoppas jag) en vän. Knäppis är killen jag dejtat... xD
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-05-07 02:09:18 följande:
    Jaja, Ni vinner... Jag vet inte varför jag ältar helvetet hela tiden, när man tror att skiten brunnit klart så tar det eld igen... 
    Man skulle blivit född till daggmask eller något istället, snacka om livet på en pinne att bara nöjesäta hela dagarna. 
    Things take time.  Tankarna kommer att fortsätta dyka upp ett bra tag till skulle jag tro. Du får försöka lära dig att låta dem passera utan att fastna i dem. 

För övrigt tror jag inte jag sett någon daggmask på en pinne, utan mest i jorden.. Flört 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!