Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-04-19 21:13:09 följande:
    Okej, Thai boxing har aldrig intresserat mig riktigt, Koykushin var kul för det var inte bara att slåss utan ganska mycket livsfilosofi över det som var på vissa sätt inspirierande.
    "Bara att slåss" är en sanning med modifikation.. Jag gillade filosofin med de fyra kroppsdelarna.
    Richtet nicht, auf daß ihr nicht gerichtet werdet
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-19 21:15:49 följande:
    Men du påstår väl inte att thai boxing är lika mycket en livsstil som kyokushin/karate generellt är?
    Absolut inte. Vi tränar på att använda händer, fötter, knän och armbågar medan ni filosoferar Muay Thai är en sport, räknas som världens hårdaste stående sport. Kyokushin/karate är mer en livsfilosofi som även kan tävlas i.
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-19 21:24:09 följande:
    Jo fast det hjälper er ju inte, Det psykologiska övertaget är viktigare ;)

du ser ju själv ;)

">

" target="_blank">

">

" target="_blank">

Mjo. Hjälper ändå inte. Finns för lite underlag för att dra en slutsats.
  • Smecker
    Anonym skrev 2012-04-19 21:25:07 följande:
    Är också ganska ny på det här med nätdejting. Ligger i skilsmässa, det förhållandet varade i 10 år och jag är inte jättegammal nu så jag var rätt ung sist jag skulle försöka dejta någon. 
    Men det är just det jag vill... dejta. Jag letar lnte efter en ny mannen i mitt liv, utan vill dejta och sen hoppas man väl att Han finns där ute någonstans men det är ingen brådska. Händer det så händer det.
    Men jag tycker det är svårt... Jag är reggad på HP och visst skriver jag med folk där... Men jag vet inte, tycker det går trögt som bara den...  
    Vad exakt är det du vill ha hjälp med?
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-19 21:39:21 följande:
    Sant, Men Andy Hug (Visserligen död nu) varje år tog sig till final säger en heldel, Och det var som sagt inga amatör thai boxare med där (Och inte i den matchen förövrigt heller).

Men vi kan iallafall etablera att Kyokushin är en riktigt effektiv (och inte bara massa tramsiga rörelser som ska se coola ut som många andra martial arts varianter)
    Det håller jag helt med om. Jag undrar bara ifall Kyokushin-utövarna enbart tränar "ren" kyokushin inför sina matcher (särskilt då K1/K1 Max). Flera av dem tränar ju på MT-camps i Thailand med, Andy Hug bland annat.
  • Smecker
    takida skrev 2012-04-19 21:41:14 följande:
    Jag och en kille har bestämt att vi ska ses och ha en hångelkvällTungan ute haha, jag är knäpp jag vetSkrattande
    Vette tusan bara när jag ska hitta tiden att träffa honom...  Men den som väntar på något gott.... 
    Vadå knäpp, det är ju det mest sansade jag sett i tråden idag.
  • Smecker
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-19 21:43:11 följande:
    Ett besök hos optikern kanske vore nåt?
    I second that notion.. han kanske tror att det är en form av Rorschachstest?
  • Smecker
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-19 21:48:12 följande:
    Jag ÄLSKAR Monty Python. Jeff Dunham med sina dockor är också sjuuuukt kul!
    Näää?! Jeff Dunham?!
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-19 21:49:00 följande:
    Förhoppningsvis inte men hennes dejt är från samma stad om jag inte fått alldeles fel för mig, men förhoppningsvis en helt annan kille. Skrattande
    Ni har garanterat inte samma smak.
  • Smecker
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-19 21:50:31 följande:
    Hahahahahaaaa!

Jo, faktiskt!
    Åfan! Hur kommer det sig?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!