Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Det är något särskilt med HP.. det kan dröja ett tag innan man får ett mail, sen droppar det in 2-3-4 på en gång. Känner tjejer lukten av att någon annan är intresserad, och att han därför måste vara intressant för dem med? Så är det ta mig fan alltid, aldrig att det kommer ett mail då och då.

Richtet nicht, auf daß ihr nicht gerichtet werdet
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-19 16:08:34 följande:
    Fast det tycker jag är ok att hålla sig tills man vet, Jag skulle nog inte hoppa i säng med någon om jag inte hade känslor för personen annat än just vara kåt.
    Jag kan inte hoppa i säng med en människa som jag inte gillar, det funkar inte för mig. Då kan jag lika gärna jucka i ett hönsnät, eller hellre det än att använda henne som någon form av redskap för avancerad onani. Sen är det en fråga om HUR MYCKET jag gillar henne, det kanske man inte vet direkt på första dejten. Men ja, om vi träffas och jag märker att jag gillar henne så ser jag ingen anledning att inte ha sex på första dejten.
  • Smecker

Ett tips:

Ni som sitter med RIKTIGA mobiler (läs: Android) och gillar att röra på er (cykla, gå, inlines etc), tanka ner appen Turf. Det är skitkul. Så här såg stan ut efter >8h turfande igår kväll/natt till fots (gröna är mina zoner):

• Smecker
    Heidi1 skrev 2012-04-19 16:15:48 följande:
    Två små skit ungar väckte oss halv sju i morse sen kom exet med hans hund. Varit mysigt och varit hundvakt
    Låter som en riktigt rimlig tid. Det är då ungefär man får en halv mollbergare med saltomortal i skrevet.. "Äjj de mojjon noo??"
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2012-04-19 17:05:02 följande:
    Fick besked idag att jag har brist på B12. Är det bara starköl som innehåller sånt? Drömmer
    Fisk, lever, kött, ägg.
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-19 17:06:14 följande:
    Stämmer, grogg innehåller höga halter också
    Fel. Destillerade och filtrerade produkter innehåller inga eller väldigt låga halter B12.
  • Smecker

Just as mercury may cause B12 deficiency in the nervous system, so alcohol can cause deficiency in tissues. Even worse, alcohol seems to raise serum levels of vitamin B12, so that the deficiency is masked and the subject may look like they have higher than normal B12 levels! Whether these effects correlate to alcohol intake, or are only found in "alcoholics" is not clear.

• Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-19 17:11:40 följande:
    Nu tänker du på nubben man har till fisken, Vinet till levern och köttet. Och ölen man dricker till dom stekta äggen.
    Förutom då att alkohol har negativ inverkan på B12 i vävnader.
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-04-19 17:14:48 följande:
    Glad man slipper det.
    Glad att du inte har några pungkulor när du lyfter en unge och får en häl i skrevet som tack.
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-19 17:15:22 följande:
    Sluta ta info från wikipedia, Du vet att vem som helst kan skriva där.
    Prova en artikel av Charles Lieber som jag inte kommer ihåg namnet på, "Lifetime and baseline alcohol intake and risk of colon and rectal cancers in the European prospective investigation into cancer and nutrition" Ferrari P, Jenab M, Norat T, et al, chriskresser.com/b12-deficiency-a-silent-epidemic-with-serious-consequences
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!