Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-04-19 17:15:55 följande:
    Hahah det känns som Glädjes skämt totalt flög över huvudet på någon :)
    Mjo. Jag brukar inte skämta om sånt, men alla är vi tack och lov olika.
    Richtet nicht, auf daß ihr nicht gerichtet werdet
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-19 17:26:03 följande:
    Smecker, Vi skämtade. Eller iallafall jag. Men jag misstänker Glädjes annotering var ett skämt också.
    Jo jag vet
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-19 17:31:33 följande:
    Ja alla har olika humor.
    Tack och lov. Skulle vara förbannat trist om alla var lika roliga som jag.
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-04-19 17:44:14 följande:
    Det var typ 7 år sedan jag hade ett one night stand så jag vet inte. Obestämd
    Det är väl knappast samma sak som ett one night stand.
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-04-19 17:55:48 följande:
    Men det är det väl?! Att följa med någon direkt hem.
    Ja, att följa med någon hem ENBART för sex är ett one night stand. Vilket inte är samma sak som att ha sex på första dejten.
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-19 18:09:23 följande:
    Jag är bara uttråkad och tjafsar :} Ta inte så allvarligt på allt jag säger jämt, Ibland är det lite provocerande underton :)

Men om jag ska vara seriös så skulle jag som jag sa tidigare nog behöva vara bra intoxikerad för att överväga ett ons- Och då skulle det sannolikt inte fungera iallafall, Jag måste ha några känslor för personen som sagt. Men visst man kanske skulle kunnat få det tidigare. 
    Äh, det är inget fel på ett ONS. Bara man gillar personen (vilket man lär märka ganska fort) så är det väl inget som hindrar? Kanske iofs skillnad för mig som inte dricker alkohol.
  • Smecker
    målar havet blått skrev 2012-04-19 18:15:15 följande:
    Jaha nu blev middagen vidbränd..tack för att ni skrivit så mycket!{#emotions_dlg.djavulsk}

Såg de va en västerbottning i trådenFlörtHej!
    Ikväll blir det hockey och jag hejjar ju på Skellefteå...Nästan mina hemtrakter.men det är liite längre norrut...Fast mitt riktiga hemlag är ju fiende med dem, men vad gör man int för att Guldet ska bärgas  till norr!!Hjärta
    Hockey? Slagsmål på is?
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-19 18:15:55 följande:
    Jag vet inte, Jag vill gärna veta vad det är för person först iallafall innan jag skulle överväga något. Men som sagt det har hittils inte inträffat så det är egentligen bara spekulation...
    Det är bara att prata lite med henne och kolla ifall det är något innanför pannbenet.
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-19 18:17:41 följande:
    Kanske det, Men som sagt du/ni vet ju redan att jag är mer principfast och har mer "regler" än dom flesta uppenbarligen.
    Och vad har dessa principer gjort för dig?
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-04-19 18:18:04 följande:
    Tycker inte heller det är fel med one night stand. Men jag tror aldrig jag har haft sex på första daten.
    Alla är vi olika. Det där var min inställning till det hela, jag har inte haft ett vettigt förhållande på många år där jag inte haft sex på första dejten.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!