Inlägg från: Anonym (Mia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mia)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-20 12:25:20 följande:
    Kan berätta för er som tyckte jag dömde för snabbt att det gjorde jag inte alls. Kände för flera dagar sedan att det var nåt märkligt och när samma sak upprepar sig hela tiden så kan man anta att detta isåfall är nåt man får vänja sig vid. Och nonchalant beteende är inte en sån sak jag kan/vill vänja mig vid.

Att åtminstone skicka ett kort svar till mig när jag  tydligt frågade om han ville ses igår eller imorgon är det minsta man kan begära. Ex.vis när man åker bussen 40 min från jobb och hem.
    Att skita i att svara och sen dra ut med en polare och höra av sig full kl 3 på natten för att säga att man inte kunde ses och heller inte ses dagen efter är nonchalant.

Så det så

Ja den är inte en "keeper" kanske... Obestämd
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-20 12:31:23 följande:
    Nej det vill jag inte påstå. Att kasta ut krokar för att han vill ses, när jag sen nappar och frågar om han vill ses så är han inte ens vettig nog att svara mig (och när han väl svarar mig så säger han nej)

För mig är det så klart helt okej att han är upptagen med polare eller whatever men att säga det och inte bara låta mig vänta är det minsta man kan begära. Och att inte ens be om ursäkt...
    Jag tror att en del män slänger ut krokar för att antingen själva få bekräftelse eller för att ha "utifall att". (Det gör säkert kvinnor också.) Man märker ifall intresset falnar lite väl. När de väl fått napp bryr de sig inte om att dra in fångsten eftersom de inte är tillräckligt hungriga just då. Eller inte tillräckligt hungriga på just den fisken då.
    Att svara på ett sms tar inte många sekuner.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-20 12:40:04 följande:
    Kloka kloka Mia

I vilket fall avslutade han sms'et med att ge förslag på dagar då vi kunde ses. Jag mest skrattade.
    Hr inte svarat men får väl göra det sen...någon gång...när jag hinner

Skicka ett sms i slutet av varje dag som han har föreslagit och konstatera att  "Rackarns - hann inte träffa dig idag heller."
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-20 13:59:24 följande:
    Jajamen! Fint väder och jag är sugen på friterad camembert. Han lova att köpa en sån om jag hängde på. Så jag hängde på

Have fun!
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-20 18:10:54 följande:
    Haha, som du spanar Men nej det var bara han och jag så det var nog nån annan godisbit du fick syn på

Dejten gick iaf över förväntan och....jag är bara hemma om för att hämta jacka och lite sånt...för vi ska fortsätta dejten om en timme

Ser man på. Här är det inte så hopplöst längre...
  • Anonym (Mia)

Loggar in här med dottern brevid mig och hon säger

"Mamma hur går det för dig att träffa någon då?"
    "Hur kommer du att tänka på det?" frågade jag.
    "Ja, du loggade ju inte på familjeliv..."

Så FL är tydligen till för familjer med två vuxna i familjen. . Och så får jag nu order om att sluta leta, för det är då man hittar nån.
    "Farmor hittade en fonduegryta tex."  

"Bara du går och köper fisk på ett visst ställe så kommer du nog att hitta någon."    

• Anonym (Mia)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-21 12:55:33 följande:
    Hahahaha!! HELT underbart! Ut och köp fisk Mia

Mina stackars barn kommer att hata fisk. Själv kan jag nog göra om det mesta till sushi och överleva på det utan problem.
    Går det att träffa någon på spaghetti- och köttbulleavdelningen tro?
  • Anonym (Mia)
    Lelle the grey skrev 2011-08-21 17:22:51 följande:
    Charken borde du väll kunna träffa någon biffig typ

En biffig typ är väl ok... men en köttbulletyp? Helst wagyukött, men om det kniper kan jag nöja mig med oxfilé. Gärna med ett gott vin till.
  • Anonym (Mia)
    Lelle the grey skrev 2011-08-21 17:45:40 följande:
    jag är varken oxfilé eller köttbulle, snarare halvspecial o ett pucko

Med eller utan stockholmsk reeeksallad?
  • Anonym (Mia)
    Lelle the grey skrev 2011-08-21 17:47:46 följande:
    utan kräkor helst

Med eller utan kräkla då?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!