Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-04-21 23:04:13 följande:
    Eller, hur jäkla vacker kan hon vara egentligen?
    Javisst. Tillämpa Lex parsimonae:

Kvinnan har inte bild. Vilket är enklast, och sannolikast: att hon inte har bild för att hon vill dölja sin skönhet, eller att hon inte har bild för att hon vill dölja sin fulhet?
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    målar havet blått skrev 2012-04-21 23:09:03 följande:
    nej så länge han inte BARA är ute efter sex,så är det ju bara trevligt;)
    Det skrev du aldrig.. sex fick inte vara det han primärt var ute efter. Du skrev aldrig att det inte fanns något sekundärt eller tertiärt etc.
  • Smecker
    takida skrev 2012-04-21 23:11:05 följande:
    Sjukt irriterande när en kille har en lite suddig bild men så ser man att han har några fler i galleriet. Man klickar in sig där och vad får man se? Bilder på en massa katter! Jag skiter väl i hur katterna ser utSkrikandes
    Spika upp dem på dörren. Eller

• Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-21 23:13:45 följande:
    Aj då! Får väl klara mig ändå, för jag har mina anledningar att fortsätta vara anonym, men vist kan jag hålla med dig lite där... Obestämd
    Självklart
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-21 23:13:45 följande:
    Hehe, kunde jag väl göra i så fall. Men gissar iaf att man relativt omgående får frågan - Va fan har du en påse på huvudet för!  och sen nogon som rycker av den eller kikar under. Eller så får jag sitta där med min påse och dricka drinkar ifred. Skrattande Lär ju iaf inte hitta någon på krogen så det kan ju kvitta för den delen...
    Så kan man med se det. Ha gärna extra påsar i reserv.
  • Smecker
    Glädje58 skrev 2012-04-21 23:19:40 följande:
    Det kan jag faktiskt inte svara på. För min del räcker det att det ändå finns en chans att hon är väldigt vacker. Eller känd, så kan det också vara...
    Ja. Kändisar raggar på HP. Återigen, Lex Persimonae.. eller Occams rakkniv och du så föredrar.
  • Smecker
    takida skrev 2012-04-21 23:27:54 följande:
    Ja i ett första skeende är det ju killen ifråga man vill spana in och inte massa annat trams. När jag ändå är på g så gillar jag inte heller när killarna har massa bilder i bar överkropp där de står och spänner sigKräks
    Någon har väl lurat i dem att tjejer gillar vältränade killar.. vad fel de har! Drömmer
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-21 23:34:40 följande:
    Ja eller hur. Inte ens Mc steamy brandman hade spännisbilder... porträtt och helkroppsbild bör det finnas med som INTE är tagna för två år sedan innan de började hetsäta för att de skilde sig
    Erfarenheten talar, märker jag.. Drömmer
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-21 23:44:26 följande:
    Tjedjer gillar vältränade görsnygga killar som är totalt omedvetna om att de är det men som inte bryr sig
    Åfan.. de måste missförstått det, de verkar tror att tjejer gillar vältränade görsnygga killar etc etc etc. Undrar var tjedjer hänger någonstans..
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-21 23:48:39 följande:
    Hahaha är inte van vid PC laptops tangenter. Blir lite galet...
    D och J är ju inte ens nära varandra.. Obestämd
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-21 23:53:03 följande:
    Nä men jag använder bägge händerna när jag skriver... inte bara ett finger. Testya vet jag,  det går mkt snabbare!!!
    Jag ser det.. snabbt eller rätt, svårt val..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!