Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-04-22 01:36:54 följande:
    Är alla vakna?

Här är läget  tja, inte så lugnt. Tänkte sova men inser att det inte går på en stund, så blir det lite mer action i tråden eller måste jag städa?   Skrattande
    För all del, låt inte oss hindra dig.
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 01:39:39 följande:
    Nu ska här sovas. Måste ladda för att erövra zoner i morgon på turf wars! Ja jag är nog fast
    Kör hårt.
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-22 01:53:01 följande:
    Kortfattat... iPhone är överlägset android. Det är inte subjektivt det är fakta.
    Överlägset överprissatt och överlägset hypat, möjligtvis. Glömde jag överlägset inlåst? För en tekniskt sämre produkt. Som gör en beroende av iTunes. Där du inte får installera saker hur du vill.
  • Smecker

Du, Legacy.. FredrikCA tycker iFån är bättre än Android.

• Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-22 02:34:24 följande:
    Smecker, för övrigt du kan läsa in på dalvik vm innan du uttalar dig. Tillskillnad från dig så har jag full koll på vad jag pratar om; Vill man ha en bra mobil som man är nöjd med köper man en iphone.

Jaså? Vad konstigt, jag var väldigt missnöjd med iFån och är väldigt nöjd med min SGS2. Som jag inte behövde roota för att installera vad jag vill, bara att köra apk-filen jag hämtat eller fört över till mobilen. Som för övrigt dyker upp som en enhet i utforskaren, bara dra och släpp. Nämnde jag att iFån är överprissatt, som i princip alla Apples produkter? Nej jag glömde nog det. Men det spelar ingen roll. JAG tycker iFån suger kapitalt, är överprissatt, inlåst och proprietärt upp över öronen. Att DU inte tycker likadant spelar ingen roll, det varken motbevisar, förändrar eller påverkar MIN åsikt och erfarenhet av iFån. Men absolut, om du inbillar dig att DIN åsikt och erfarenhet på något vis är viktigare för MIG, eller förändrar MIN åsikt och erfarenhet, please share, by all means.
  • Smecker
    Gotlänning skrev 2012-04-22 03:12:33 följande:
    ... eller en Android om man föredrar det.

Har själv en Iphone och krångligare sak får man leta efter, skittelefon... tacka vet jag min gamla Nokia N95.

Skall tilläggas att jag som alla andra på FL vet vad jag snackar om, iaf om vad jag vill ha och vad som funkar för mig. 

Jag som älskade min N900.. RIP.
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-04-22 10:49:11 följande:
    Vi alla ursäktar Fredriks klena tankeförmåga med att han är väldigt väldigt full helt enkelt 

Äntligen en objektiv åsikt. Tack.
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-22 14:57:04 följande:
    Det rör inte subjektiva åsikter, Det handlade om tekniska aspekter, Android har flera design problem och är direkt olämpligt som ett mobiltelefonsystem. 

Att man sedan kan vara nöjd med den ändå är en annan sak, Men att platformen är korkad och kvalitén på systemet är undermåttlig och starkt varierande mellan olika tillverkare är inte subjektivt som sagt. 

Konstigt.. jag har inte alls märkt av att android skulle vara direkt olämpligt som ett mobiltelefonsystem. Jag är som bra mycket mer nöjd med min SGS2 än jag någonsin varit med en iFån.
  • Smecker
    Niklas2k skrev 2012-04-22 15:19:20 följande:
    Det är inte fakta. Tyst
    Att jag är mer nöjd med SGS2 än iFån är väl fakta..? Drömmer
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!