Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

racer x3000 skrev 2011-11-21 20:33:17 följande:
    Oh nä, men försök hitta hur många tjejer som kör mc själv eller vågar åka med .. På sommaren brukar det bli en heldag, på mc.
    Vet inte hur många tjejer som kör själv. Men att hitta tjejer som vågar åka med måste ju inte vara nåt svårt?
    Jag älskar att åka med, det är ju så härligt! Åkte med exet! Och ser mc-kort hos killar jag dejter som ett plus! Tycker det är så sexigt med killar i snygga mc-kläder på en hoj Tungan ute Dock har jag inget mc-kort själv. 
    starchild81 skrev 2011-11-22 11:58:47 följande:
    Verkar finnas en del hmm mindre begåvade människor på  HP iaf, är det ngn som har liknande erfarenhet av den sidan. Har två tjejer som besökt min sida typ 15  ggr vardera utan att lämna ngt mess Stor varningsklocka på det  i min mening iaf ;)..... {#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag har befunnit mig mest på Hp och en kille som besökt min sida över ett 70-tals gånger. Tror han skrev nåt i början och jag svarade lite artigt att jag inte var intresserad. Men han fortsatte att skriva ändå. Så jag slutade svara. Men han fortsätter att besöka min sida och har nu då kommit upp i över 70-tals besök Förvånad
    Smecker skrev 2011-11-22 11:34:51 följande:
    Men varför oroa sig för saker man ändå inte kan kontrollera? Varför inte njuta till 100% av tiden tillsammans med din dejt istället för att i bakhuvudet oroa dig? Lev lite mer i nuet, det som kommer det kommer, vare sig du vill eller inte, medans nuet bara finns just nu och kommer aldrig åter. Är det så du vill komma ihåg dejterna, som tiden du gick och oroade dig för ifall han bara var ute efter din kropp?
    Jag vill ju inte oroa mig, tror du det är nåt jag bestämt mig för att göra för att jag tycker det är kul eller?
    Jag tycker ju om den här killen och skulle verkligen tänka mig en fortsättning och om han bara är ute efter att utnyttja mig så vill jag inte vara med om det... är det så illa av mig att vara lite orolig??? 
    Anonym (ny) skrev 2011-11-22 12:15:17 följande:
    Nä fan nu tänker jag gå helt på min känsla!! Om det inte känns helt 100% så varför ska jag hålla på att låtsas?! Jag tänker att jag ska ge dem fler chanser men innerst inne har jag ju ändå bestämt mig och då är frågan vad som kan ändra denna uppfattning? En dejt till lär väl knappast ändra den.

Jag vill ha HELA paketet! ALLT ska kännas bra! Jag menar inte att man ska bli tokkär på studs men man ska känna att alla bitar passar på nåt vis!
    Jag tänker så diplomatiskt hela tiden. Jag är så jävla snäll hela tiden och vill vara alla till lags i stället för att säga, "nej jag kände att detta inte var nåt för mig" jag har så svårt för konflikter och att liksom säga saker som kan göra nån annan ledsen. Detta att träffa nån är ju dock bara JAG som kan bestämma och jag ska ju inte fortsätta träffa nån för att vara snäll!
    Helt rätt!  
    starchild81 skrev 2011-11-22 12:21:34 följande:
    Hur är det där? många skumma typer där?  Den är ju gratis så det torde ju vara ett visste kliente av människor som söker sig dit? Kan du ge en objektiv bedömning av sidan? Eller är det bättre o regga sig på ngn betalsida för att slippa bottenskrapet? 
    Nä, jag kan tyvärr inte ge nån rätt bedömning då jag bara har reggat mig på dejtingsidor som inte tar betalt. För jag har bestämt mig för att inte betala för en sån tjänst. Därför kan jag inte göra några bedömningar av betalsidor efter som jag aldrig har haft nåt sånt konto.

Men av de sidor där man inte betalar jag har konto på HP, SD och SMW och jag tycker att HP är överlägset bäst. Det händer typ ingenting på de andra sidorna tycker jag.
    Men som du säger det är väldigt blandat med folk på HP allt från vettiga människor till mindre vettiga Glad. Men jag tycker faktiskt att de flesta (nästan alla) killar som jag haft nån sorts kontakt med varit eller verkat vettiga iallafall.
    Anonym (kärlek på hp) skrev 2011-11-22 12:46:31 följande:
    Jag har varit medlem på SP och HP. Jag är inte i nätdejtingdjungeln, men jag har varit.
    Min nuvarande sambo som jag varit tillsammans med i ett år träffade jag på HP. Killen innan träffade jag också på HP. Visserligen tog det slut mellan oss, men det berodde inte på att han var skum eller så, vi passade helt enkelt inte ihop. Jag har dejtat ganska många killar från HP och de har varit helt normala. Bara så att vi inte passade ihop. Kan tillägga att lillsyrran (som snart ska ha barn) och tre kompisar hittat sin nuvarande partner på HP och alla är supernöjda.

Visst kan det vara svårt att överleva i nätdejtingdjungeln, men ger man det lite tid så tror jag stenhårt på att man kan hitta den rätta där. Min sambo hade flyt. Den enda han kontaktade och dejtade var mig. Han fan kärleken direkt.
    Smecker skrev 2011-11-22 12:52:30 följande:
    Jag har väl ingenstans påstått att det är illa av dig att oroa dig. Däremot tycker jag att det är meningslöst att oroa sig över saker man inte kan veta och inte kan påverka, använd tiden till att njuta av livet och ha roligt istället. Du kan inte påverka honom, men däremot din egen inställning. Dessutom tror jag väl att du vill att killen skall ha förtroende för dig, eller hur? Ha då detsamma för honom.
    Nä, det har du inte. Men jag bara säger att det inte är nåt jag helt kan styra över. Känslorna kommer oavsett om jag vill det eller inte. Visst kan jag försöka att förtränga dem och det försöker jag göra eller kanske inte förtränga men jag hanterar dem. Jag njuter jättemycket av den tiden när vi är tillsammans osv
    Anonym (ny) skrev 2011-11-22 12:58:13 följande:
    det känns som om alla missförstår mig när jag menar att det ska kännas "rätt". Jag menar inte att man vet precis hur en person är, att allt bara säger klick och sen vill man leva resten av livet ihop efter 1 timmes dejt. Får jag inte det klicket så lägger jag ner!
    Så är det inte. Det jag menar är att det ska kännas så intressant att man vill träffas igen. Att det är en person som verkligen "haffar" mitt intresse. Förstår ni hur jag menar?? Inte att jag känner "jaha men ja jag kan väl gå på en dejt till då för jag har inget bättre för mig..."

Verkar ha svårt att förklara mig för att folk ska förstå
    Nä, jag förstår det helt och fullt!
    Mina senaste dejter har varit sådär som du beskriver... jag har träffat dem nån gång till bara för att "kanske" man vet aldrig, det kanske kan växa fram nåt osv..  Vilket jag har bedömt att det egentligen inte har "klickat".

Men nu med min senaste dejt.. kände jag verkligen redan på första dejten att den här killen vill jag träffa igen och det har vi gjort och här kan jag säga att det har "klickat" förhoppningsvis för oss båda lika mycket. Och det känns så härligt och pirrig att träffa honom igen när vi ska ses fast vi setts typ varje dag sen vår första dejt.

starchild81 skrev 2011-11-22 12:47:59 följande:
    Okey får la ta o tänka till o skriva en vettig press där då och ge det en chans. Det är med all största sannolikhet slumpen som har spelat mig ett spratt med tanke på min otur med skumma typer.

Får nog tänka igenom hur jag skriver min press, antager att det finns en stark korrelation mellan presentationen och dem jag/man attraherar genom sin presentation.  

säger som våran gamla luttrade lektor sa en gång "allt kan förklaras med differentiell matte även en kvinnas handlingar går att förutspå" asg =) 

Tack för dina svar gjort mig lite klokare iaf.... 
    Vad bra om jag kunde hjälpa litegrann! Glad

Nä, nu ska jag dra och jobba. Ska bli kul att se hur många sidor ni lyckats komma upp i i kväll när jag kommit hem... det är kul kvällsläsning! 
    Smecker skrev 2011-11-22 14:00:48 följande:
    Men om det känns bra med honom så skadar det ju inte att ha lite förtroende för honom med
    Mäh jag har förtroende för honom, trodde jag inte på honom skulle jag ha lagt ner redan. Men det har jag inte gjort för det vill jag ju inte. Men det kan inte hjälpas att mina känslor är där.. pga andra svin till killar som inte spelat schysst.
    racer x3000 skrev 2011-11-22 15:35:32 följande:
    Tyvärr inget jag har sett folk skylta med.. T om smågrabbarna i stan med sina raggaråk glor ..
    Sett folk skylta med vadå? Hänger inte riktigt med hur du menar...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!