Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
kl är ju bara 14. när brukar han sluta?

Min magkänsla säger att detta inte blir nåt mer...
*sätter mig och glor på killar på Hp istället*
kl är ju bara 14. när brukar han sluta?

Haha vad händer... loggar in på Hp och får en flört av ett gammalt kk... jag tror jag dör!!!! 
men vadfaaan så gör man ju inte! Tycker inte du ska fortsätta med honom mer ändå om han nu hör av sig senare för vett nog att höra av sig om man blir skitsen får man ju ha.
Nu kom det helt plötsligt ett sms från dejten och han skriver detta ordagrant
"Hej vad har du för dig jag är hungrig"
Ursäkta va???? Vad säger man nu??? Hjälp!!!
pratar i telefon 
och är glad

Nu har jag kommit hem från att ha träffat dejten sen det där sms:et jag fick tidigare.
Jag har väldigt svårt att läsa den karln faktiskt. Först kändes han lite avig... men sen började han hålla mig lite i handen osv.
Jag frågade vad han tycker om mig egentligen och han svarade "du är okej" Okej? vad är det för svar?
Jaja.. vi fortsatte och prata om annat. Och jag tänkte att så värst intresserad är han kanske inte då. Men jag frågade om jag inte skulle få nån puss för att kolla reaktionen och jovisst kunde jag det. Sen när han släppte av mig hemma så frågade han om vi skulle träffas imorgon (då borde han ju vara lite intresserad iallafall) så det bestämde vi.
Men jag ska som iallafall de flesta killar här i tråden har föreslagit att jag tänker ta det lugnt och bara vara mig själv och försöka att inte tänka eller oroa mig så mycket. Bara leva i nuet och njuta så gott det går... så får vi se vart det leder om det leder nånstans.