Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

O gud, nu ska det bytas datorer på jobbet igen...... *suck* Jag blir galen.

• FjärilVingad73
    Legacy skrev 2012-04-16 09:27:34 följande:

hehe Oskyldig måndag.
    Kan man inte få gå hem och lägga sig under täcket igen, bara?! Obestämd
  • FjärilVingad73
    Smecker skrev 2012-04-16 10:40:12 följande:
    Finns ju vibrator-appar..
    *ASG* Min bästa vän sa i helgen att iPhonen har bra vibration och hintade om att jag kanske borde fixa ett skydd som klarar väta...

Men nä tack, tror att dildon funkar bättre i det avseendet... Oskyldig
  • FjärilVingad73
    takida skrev 2012-04-16 12:50:15 följande:
    Hm, den där killen jag fick numret av och messade. Han svarade ju så vi skriver lite med varandra både på dejtsidan och via sms. Han ser bra ut på bilderna och verkar vara en vettig kille. Nu fick jag ett mess att han kollat på mina bilder igen och att jag är så jäkla het och sexig.Flört
    Jag har lite svårt för sånt och definitivt att skriva något liknande tillbaka... Just för att jag vet att jag kanske inte alls tycker att han ser bra ut irl då det är skillnad på kort och verklighet. Detsamma gäller ju för honom då, han kanske inte alls tycker jag är särskilt het om vi ses... 
    Om vi nu ska träffas så kommer jag ju känna press på mig att vara så jäkla snygg. Nog för att jag ser helt okej ut men vill kunna gå på dejt i slitna jeans och en snygg topp om jag nu är på det humöret...
    Vad tycker ni andra om att få/skicka liknande sms och mail?? 
    Tja, tycker jag att en kille ser bra ut på kort så säger jag det faktiskt. Och om han tycker att jag ser bra ut så får han gärna säga det... Är nog en sucker för komplimanger... Drömmer

Är nog också noga med att poängtera (ifall det leder så långt som till en träff IRL) att jag långt ifrån är vältränad, men att jag är den jag är, take it or leave it liksom...
  • FjärilVingad73
    takida skrev 2012-04-16 13:02:38 följande:
    Jag är inte typen som går igång på komplimanger direkt. Hellre en uppriktigt menad komplimang än tio tagna ut luften typ. Och det speglar nog även huruvida jag ger komplimanger. Jag har uppriktigt svårt för att tacka för en komplimang och ge en tillbaka. Typ vad snygg du är, tack du är också så himla snygg... Känns inte så uppriktigt då. 
    Fan va svår jag är ibland...Drömmer
    Vet inte om det har med min bakgrund att göra.... Jag levde för fan med en man som sa sig älska mig, men han sa aldrig att han tyckte jag var fin eller något...

I det långa loppet bryr jag mig däremot inte om utseendet... En kille kan vara hur jävla snygg som helst, men om han inte matchar vad gäller humor, åsikter mm så spelar det ingen roll, han faller bort i vilket fall som helst.
  • FjärilVingad73
    Heidi1 skrev 2012-04-16 13:22:18 följande:
    Skit vad röksugen jag blev nu Rynkar på näsan Inte röka inte röka inte röka inte röka. Nu har jag och J varit rökfria i två dygn Solig
    Oskyldig
  • FjärilVingad73
    takida skrev 2012-04-16 13:27:35 följande:
    Kan kanske ligga nåt i det med bakgrund. Mitt ex gav mig otroligt mycket komplimanger hela tiden, vilket gjorde att de tappade sin mening tillslut. 
    Då förstår jag varför du tycker som du gör. Bakgrunden påverkar mer än man tror....
  • FjärilVingad73
    Smecker skrev 2012-04-16 15:11:14 följande:
    Och den där var du alltså gift med? Tillfällig sinnesförvirring?
    Hehe... fick mig att tänka på vad min bästa väninna sa efter att ha mött mitt ex häromveckan... "Hur tänkte du där egentligen?" sa hon.

Vad ska jag säga.....? Tillfällig sinnesförvirring räcker inte! Flört
  • FjärilVingad73

Just nu tror jag att jag stöter alla killar ifrån mig.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!