Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-04-16 21:01:43 följande:
    Nä, det verkar ju dumt... varför tror du att du gör det då?
    Har man chattat ett tag så berättar man ju saker... och jag har nämnt att jag saknar familjen och så, att livet är lite ensamt emellanåt... Jag kanske ska sluta nämna sånt, sluta "klaga"... Killar kanske inte vill höra???
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 21:02:39 följande:
    Varför tror du det?
    Två killar jag chattat med har tagit ett steg tillbaka på sistone, typ...
  • FjärilVingad73
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 21:38:35 följande:
    Ja det är ju så du är..Ärlig. En del kanske inte pallar det,eller så gillar de det inte. Bestäm själv hur du vill framstå.Om du vill vänta med att berätta dina inre tankar .Eller inte. Vad vill du har för typ av kille? Det ärmycket att tänka på Flört
    Jag vill ju säga om det är nåt som trycker mig... Alltså, om man nu ändå chattat ett tag, inte fan kan man låtsas att allt bara är guld o gröna skogar...

Äsch, behöver fan ingen kille som inte pallar lite känslor!!!
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-04-16 22:08:46 följande:
    Är det att du saknar barnen eller är det både barnen och exmannen du saknar?
    Just i det här fallet syftade jag på släkten, familjen... de som vänt mig ryggen, allihopa...
  • FjärilVingad73
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-16 22:28:19 följande:
    Varför har de vänt dig ryggen?
    Jag gick ur Jehovas vittnen.... o då får de inte prata med mig.
  • FjärilVingad73
    Glädje58 skrev 2012-04-16 22:59:49 följande:
    Är killarna rädda för familjedrama?
    Tydligen. Nåja, såna killar vill jag iaf inte ha kontakt med, jag vill ha en kille som pallar att lyssna på när jag har det jobbigt också, inte bara när jag är glad!
  • FjärilVingad73
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-17 09:38:15 följande:
    Ok då förstår jag att det känns tungt. Har du fått nya vänner?
    Oja, jag hade vänner som inte var JV redan innan jag gick ur. Utan dem hade jag aldrig orkat...
  • FjärilVingad73
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-17 10:20:21 följande:
    Nä det är ju så..Förstår det är kämpigt..men det går;)
    Jadå, det går. Bättre och bättre för varje dag. Försöker bara acceptera att familjen inte är en del av mitt liv längre...
  • FjärilVingad73
    Heidi1 skrev 2012-04-17 10:26:22 följande:
    Skönt att du har dem {#emotions_dlg.flower}
    Ja, de är min livlina! Speciellt min allra bästa väninna, hon stöttar mig enormt, och hon och hennes familj har nästan blivit som min nya familj. Med dem kan jag vara bara JAG. Hjärta
  • FjärilVingad73
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-17 18:42:23 följande:
    Jag vet ,men det är ju en chanstagning jämt...Jag hade en kille som ville att jag skulle åka ca 40 mil.kan ju bara säga att DET var en lång väg att åka om man hade upptäckt att this is wrong!! Nej,jag ville inte att han skulle komma till mig.Jobbigare det då kan man ju inte åka om man vill  Skrattande.

Halva vägen var då?  Nja då tyckte han att de va långt att åka ,så då sket jag i det naturligtvis...
    Ibland får man ju vara redo att åka en bit! Halva vägen var är ju ett jättebra alternativ.

Jag får kanske besök i helgen av en kille från Falun... om han får sitt ex att ha barnen en extra dag...
  • FjärilVingad73
    FredrikCA skrev 2012-04-17 19:05:08 följande:
    Fast distanser blir först ett problem om man tycker om varandra och vill gå vidare... Någon måste ju vilja röra på sig.
    Jo, precis... Det är ju problemet om man blir intresserad av nån långt bort...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!