Inlägg från: FjärilVingad73 |Visa alla inlägg
  • FjärilVingad73

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Heidi1 skrev 2012-04-08 08:28:47 följande:
    God morgon!
    Hoppas att alla hade en trevlig påskafton! Jag hade riktig skoj och trevligt igår. Nu är man lite trött och bakis. Hans vänner var himla trevliga och roliga
    Låter trevligt!
  • FjärilVingad73

Jag vill fan inte ha hjälp av en kille ekonomiskt, varannanveckamorsa som jag är. De är mina barn, mitt bekymmer!

NÅN gång, OM jag träffar Mannen med stort M och blir sambo, då lär vi ju dela på kostnaderna, men det är ju en helt annan sak....

• FjärilVingad73
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-09 18:53:29 följande:
    Det har jag inte märkt. Jag tycker man får knuffa sig fram med kortet för att känna att det är 2012 och inte 1914 Hatar när killen försöker stå för allt på en date.
    På första dejten tycker jag killen kan betala...

Men sen vill jag dela rakt av!
  • FjärilVingad73
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-09 18:57:48 följande:
    Han får gärna betala för mig, men fan ta han om han försöker ta dammsugaren av mig!  Eller tvätten!! Den ska JAG stryka; )
    Stryka? Fan, sånt orkar jag inte med..........
  • FjärilVingad73

Jodå, psychon finns det därute.... Dejtade en i vintras. Megapuckot. Han ringde mig på fyllan för nån vecka sen. En gång till och jag anmäler fanskapet! Igen!

• FjärilVingad73
    FredrikCA skrev 2012-04-10 14:01:14 följande:
    Förstår inte vad folk har emot att man ringer på fyllan, Jag är aldrig så känslomässigt klartänkt och sentimental som efter ett 20 tal öl ;)
    Kan ju vara minnet av hans dödshot som ringde i öronen........ Skrikandes
  • FjärilVingad73
    FredrikCA skrev 2012-04-10 14:03:14 följande:
    Jaha det var en sån där. 
    Yeah...
  • FjärilVingad73
    FredrikCA skrev 2012-04-10 14:04:17 följande:
    Beklagar, Tur du kom undan honom (För det antar jag du gjorde eftersom du är här nu :)
    Det visade sig att han var en feg jävel. Men då var jag ju redan skraj som fan, har aldrig råkat ut för ett sånt pucko förut.
  • FjärilVingad73

Dessutom hade det där puckot mage att kalla min son (som är autistisk) för fula saker. Need I say att han blev ännu mindre populär efter det?!

• FjärilVingad73

Mm, han hade ju inget mer att hämta hos mig iaf. Idiot!! Nå, jag lärde mig iaf nåt på kuppen....

Alltid något!

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!