Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-04-26 12:39:19 följande:
    Såg att jag just nu har exakt 600 mejl i inkorgen på hp, så jag har vist mejlat en del... Hur ser det ut hos er andra? Eller är ni såna om raderar allteftersom?

och vart är alla???? Hoho!  Kan väl inte vara meningen att jag ska hinna göra maor med nytta också? Räcker med lite ju! Flört Iaf idag, tror jag...
    Finns det inget intresse så raderar jag.
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-04-26 12:41:04 följande:
    3 är inte dumt det heller, är nog ungefär vad jag brukar ha tror jag, något extremt idag, men kul!

Intressanta?
    Njaeh, en av dem var direkt ful faktiskt. En bor för långt bort, även om hon verkar flyttbar. Den sista verkar vara så förbannat präktig, trodde jag skulle skrämma bort såna med min presentation, tydligen inte. Vi får se, skall maila med henne iaf.
  • Smecker
    Night sky skrev 2012-04-26 14:58:25 följande:
    Men mail på Hp ligger väl bara 6månader om man inte raderar dem själv? Sen försvinner de tror jag.

Var tvungen att kika på min hp när ni började prata mail. 653 mail står min räknare på.  

Nu ska jag turfa igen. Nu blir det långpromenad in mot Stockholms city.  Ska in till kl 18 på en föreläsning så jag tänkte att nu passar jag på att ta zoner på vägen! {#emotions_dlg.djavulsk} 
    Jag är beroende... tack för den liksom Smecker!  
    De nada. I aim to get your feet sore. Du kan tacka mig genom att bära mig halva sträckan på lördag.
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-04-26 15:30:43 följande:
    Aj då! och verkar hon flyttbar är det väl inget jätteproblem? och det återstår väl att se om hon den sista är så förbannat präktig eller om det bara verkar så. Good luck!
    Problemet är "lära känna"-fasen innan, orkar inte riktigt med den biten med någon som bor långt bort. Vi får se vad det kan bli av fröken Präktig.. I might have to corrupt her.. {#emotions_dlg.djavulsk} Fast det har jag aldrig gjort förut Drömmer
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-04-26 15:36:09 följande:
    Jo, men så länge har jag inte varit med, är väl två månader ungefär.

Du mejlar en del du med alltså   

Men i slutändan spelar ju inte antalen melj nån roll direkt, frågan är ju om man hittar någon eller ej?  Men det är ju klart roligare att mejla under tiden man letar och inte bara vänta. Dessutom borde det ju rimligtvis öka chansen. Kanske.

Äh, ni börjar ju få mig sugen på turfande också... Får väl börja med det snart för jag antar att meljandet minskar, om jag inte råkar träffa nån då - det vore såklart ännu bättre! Hjärta 
    Mejlandet hoppas jag minskar du råkar träffa någon..? Drömmer
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-04-26 15:40:40 följande:
    Haha, är det jobbigare att lära känna nångon långt bort? Fast jag förstår hur du menar, klart osmidigt att ses.

Hehe, håll oss uppdaterade...   
    Ja det är det. Exet fick bilen i skilsmässan, jag fick busskortet Drömmer

Eh.. nej.
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-04-26 15:56:05 följande:
    Och jag har inte fått ett ända mail på dejtingsidor Drömmer
    Brukade du få rumpmail? Skrattande
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-04-26 15:43:08 följande:
    Kan du utveckla den där meningen en aning? Sömnbrist you know. Drömmer
    Eh.. okej. Citerar dig igen, nota bene understrukningen:
    Cocacola skrev 2012-04-26 15:36:09 följande:
    Får väl börja med det snart för jag antar att meljandet minskar, om jag inte råkar träffa nån då - det vore såklart ännu bättre! Hjärta 
    Om du råkar träffa någon, så minskar väl mejlandet..? Din mening syftar snarare på att mejlandet minskar, om du inte träffar någon för då minskar inte mejlandet..?
  • Smecker
    Madida skrev 2012-04-26 17:31:14 följande:
    Jag är opoppis. Det är bara Smecker som älskar mig till månen och tillbaka Takida har väl också ett gott öga för mig, men vi är bara fysiska.   
    "Bara"?! Hrmpf..
  • Smecker

Tips från coachen:

Om ni är lite hungriga någon gång och tänkte laga lite mat.. kolla så det är vatten i kastrullen innan ni ställer den på spisen. Just sayin'..

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!