FredrikCA skrev 2012-04-27 15:44:24 följande:
Visst är det så dom tänker, Men dom har ju så fel om det- Jag ger dom en chans missbrukas den och det förtroende jag ger så är hon inte intressant,
Jag kommer inte förlåta mitt "ex"- Hon tog mig förgiven och trodde jag på någotsätt var intresserad av att ha henne som vän när hon började dejta en annan, jag är glad att jag fick tillslut fick veta hur hon var.
Jag älskar henne inte, Jag saknar henne inte och faktum är att hon betyder mindre för mig nu än dom personer jag tycker riktigt illa om. Hon bara existerar inte längre. Det enda jag faktiskt sörjer är att jag blev väldigt sårad av det för jag köpte när hon ljög för mig. Men samtidigt kommer ingen kunna köra samma trick på mig igen.
Men som sagt hennes förlust inte min, Min förlust var tid och det är vad som gör mig besviken att jag kastade bort så många år, jag skulle bara slängt av henne istället för att bära henne uppför vilket var enda anledningen hon behövde mig, när hon började träffa en annan så hade hon någon att falla på och kunde tillslut avslöja hur det låg till. Jag hoppas inte han är lika god trogen som jag var bara.
Med tanke på att du säger dig ha släppt henne så tillbringar du väldigt mycket tid med att tänka på henne och skriva om henne. Det kanske är där du skall börja.