Lattjo skrev 2011-12-01 08:35:26 följande:
Jag behövde inte prata om mitt "problem" för jag vart tokdissad på kvällen, lika skönt det kanske? Från att innan varit hur på somhelst till att nu inte ens prata med mig, jaja hans förlust ;) Nu är det bara att ge sig ut där igen och hitta någon ny intressant människa. Som inte är 25 år äldre för det verkar mest vara dom jag drar till mig...
En intressant sak jag märkt... Alla är typ bergsbestigare och äventyrare med vältränade kroppar. Vart är alla "normala" människor som inte flyger jorden runt och bestiger berg och åker på safari i parti och minut? Eller kan det helt enkelt vara så att dom överdriver liiiite ;)
Jag har också märkt det. Och alla kvinnor gillar långa skogspromenader, matlagning och har en komplicerad inställning till sex (man får inte ha det förrän på tidigast fjärde dejten, man får inte prata om det, man får tycka om det men inte
för mycket, mannen skall ta initiativet men gud nåde om han gör det för tidigt osv osv). Inte konstigt killarna sticker till Mount Everest varannan vecka