Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-30 19:50:16 följande:
    *Hämtar olja och bikinis*
    Efter förra olyckan, ta inte lampoljan den här gången..
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-30 19:57:11 följande:
    Alltså vi sa ju att vi INTE skulle nämna det igen!!! *himlar med ögonen*
    Äh, jag led inte av det, blev lite väl hett ett tag bara
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-30 20:43:53 följande:
    shit nu fick jag press på mig... men funkar bäst under press! så tar grepp om färsking o slänger ner henne i leranDrömmer
    That's the spirit!! Skrattande
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-30 20:48:40 följande:
    Akta så jag inte hånglar upp dig!
    Fuusk!!
  • Smecker
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-30 20:53:18 följande:
    Sen när är inte alla knep tillåtna?? *blänger surt*
    Sen jag satt på läktaren istället för att vara med! *räcker ut tungan åt*
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2011-11-30 21:00:01 följande:
    booYah det är inte alls fusk
    *muttrar* Tycker du nä! Tungan ute
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2011-11-30 21:13:42 följande:
    hoppar in också och puttar ner bådde jobbig och färsking rakt ner i leran :-d jag ska ju ha han på min hångellista
    Den som är renast får han! Eller var det tvärtom.. föredrar han clean eller dirty månntro?
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-30 21:22:56 följande:
    åhh så roligt;)
    själv har jag idag haft dejt nr två med samma kille, o det lär bli flerFlört
    Kyparn! Champagne!
  • Smecker
    kristinah skrev 2011-11-30 21:39:53 följande:
    jobbigt! - härligt!!!!!!

Jo jag skickade meddelande igår på HP och han svarade - men det var mest: tack för en trevlig dejt och lite julklapps-prat.
    jag vet inte alls - vad vill han? är han bara väluppfostrad och ointresserad eller är han intresserad av att ses igen?
    Jag som tänkte att jag för en gångs skull skulle få slippa vara den som frågar.....
    Skit i honom. Antingen är han inte intresserad eller så spelar han svår. I båda fallen så är det ett fett långfinger i luften som gäller. En kille som är värd nåt låter dig få veta om det är intressant med något nytt, på samma sätt som om du verkligen varit väldigt intresserad så hade du låtit honom veta vad som gäller.
  • Smecker
    Lattjo skrev 2011-12-01 08:35:26 följande:
    Jag behövde inte prata om mitt "problem" för jag vart tokdissad på kvällen, lika skönt det kanske? Från att innan varit hur på somhelst till att nu inte ens prata med mig, jaja hans förlust ;) Nu är det bara att ge sig ut där igen och hitta någon ny intressant människa. Som inte är 25 år äldre för det verkar mest vara dom jag drar till mig...

En intressant sak jag märkt... Alla är typ bergsbestigare och äventyrare med vältränade kroppar. Vart är alla "normala" människor som inte flyger jorden runt och bestiger berg och åker på safari i parti och minut? Eller kan det helt enkelt vara så att dom överdriver liiiite ;)
    Jag har också märkt det. Och alla kvinnor gillar långa skogspromenader, matlagning och har en komplicerad inställning till sex (man får inte ha det förrän på tidigast fjärde dejten, man får inte prata om det, man får tycka om det men inte för mycket, mannen skall ta initiativet men gud nåde om han gör det för tidigt osv osv). Inte konstigt killarna sticker till Mount Everest varannan vecka
  • Smecker
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-12-01 13:22:15 följande:
    Eh japp. Och är man som tjej avvikande från den där normen så är det inte bra det heller

Och SÅKLART mannen ska ta initiativet! Vi kvinnor är ju pryda och oskulder hela bunten, dessutom kräver vi uppvaktning

Det är förmodligen därför jag fortsätter vara singel. nöjer mig inte med mindre än någon som avviker från den normen
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!