• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • kristinah

ja själv har jag megaångest över min flapp-mage som hänger som en jävla påse efter 3 snabba graviditeter efter varann... min yoni har jag inga problem med vad jag vet....

men magen har jag funderat på att operera

• apsolut
    jä jä skrev 2011-11-14 00:10:18 följande:
    Hallå på er!

Är helt ny här och tycker att detta är en rätt kul tråd.................

Har själv inte vågat mig på att prova på nätdejting ännu.
    Har nu snart gått ett år(herregud va tiden går:)), sen jag separerade med min sambo.
    Är en klassisk varannan vecka påppa, som kan känna mig väldigt ensam, den veckan jag inte har barnen. Men jag vet inte om jag är redo att gå ut djugeln. Har lite svårt ibland att släppa det som varit.............

Ni som har lite erfarenhet, är det en hit med nätdejting och vilka sidor ska jag välja då?
    Bor mitt i de smålänska skogarna, och ragga på krogen ligger inte riktigt för mig......

E-kontakt är trevligt tycer jag. Vill man inte betala så är nog Happy Pancake ett okej alternativ. 
  • apsolut
    Smecker skrev 2011-11-14 00:10:43 följande:
    Kalla mig old fashion, men sånt bestämmer jag mig för UNDER första dejten.. inte före Tungan ute
    Okay
  • Nicke

Jag har haft bäst... lycka?.. på E-kontakt. För min del så har det bara blivit några dejter men sen har jag känt att det inte har varit något... tjejerna har känt något annat så det har mest varit jobbigt för mig. Nu var det dock i slutet på förra året och i början av 2011 som jag var mest aktiv. Nu har jag mest tagit hand om mig själv och fått vardagen här hemma att funka.. men jag känner mig redo igen. Jag skulle inte ge mig ut om jag inte trodde att jag var klar med det gamla.. för det är jag.. NU. :)

• Nicke
    Niklas2k skrev 2011-11-14 00:14:45 följande:
    Jag har haft bäst... lycka?.. på E-kontakt. För min del så har det bara blivit några dejter men sen har jag känt att det inte har varit något... tjejerna har känt något annat så det har mest varit jobbigt för mig. Nu var det dock i slutet på förra året och i början av 2011 som jag var mest aktiv. Nu har jag mest tagit hand om mig själv och fått vardagen här hemma att funka.. men jag känner mig redo igen. Jag skulle inte ge mig ut om jag inte trodde att jag var klar med det gamla.. för det är jag.. NU. :)
    Alltså, de tjejer jag har träffat har alla velat fortsätta ska man väl säga.
  • apsolut
    Niklas2k skrev 2011-11-14 00:14:45 följande:
    Vad söker du i en tjej då?
  • apsolut
    Mikesh skrev 2011-11-14 00:16:37 följande:
    Skåne ska det va ;)
  • apsolut
    Smecker skrev 2011-11-14 00:10:43 följande:
    Kalla mig old fashion, men sånt bestämmer jag mig för UNDER första dejten.. inte före Tungan ute
    Så klart ska du vara slapp och ligga UNDER.....

Män asså *suck* Kyss 
  • Anonym

har försökt olika dating, men allt har tyvärr lett farm till en sak, en del kan verkligen såra en, fast dom skriver man låter sååå trevlig och så och sedan visar man kanske kort på sej,=tyst som i graven=(

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!