Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Färsking!) skrev 2012-05-06 11:14:03 följande:
    Jag ska turfa när jag slängt ut J för dagen Hihi. Jag tror fan han är schizofren eller nått han har varit heeelt underbar sen han kom igår. Alltså kom hit. Så ingen blandar ihop begreppen :-P

Det ena utesluter väl inte det andra..?
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    Madida skrev 2012-05-06 11:17:37 följande:
    Smecker är in en klass för sig själv när det gäller det mesta

Nawww.. gulle dig! <3
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-05-06 11:15:15 följande:
    Gårdagens film var precis sådär frustrerande som jag hade förväntat mig. Kåta blickar, passion, snygga kroppar. Sen var det bara att gå hem själv och krama kudden.

Har man två kuddar så kan man ha en trekant. Tips från coachen.
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-05-06 11:36:57 följande:
    Hehe kuddarna är lite väl passiva för min smak.

Du får ta kommandot då.
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-05-06 11:40:22 följande:
    Nä inte ens det Man ska inte titta på sådana här filmer när man inte har varit i närheten av någon på ett "litet" tag.

Ap ap ap ap.. det där är väl ändå självvalt?
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-05-06 12:13:11 följande:
    Det är ganska intressant, har nu varit här i snart en månad; Och vid det här laget så känns det som jag genomskådat samtliga frekventa postare i tråden och sett deras riktiga person.

En genomgående trend är osäkerhet, Det kanske är enda anledningen till att man inte lyckas man tror inte på sig själv och om man inte är övertygad om att man själv är bra; Varför ska någon annan vara det?

Du, Dr Phil, om man är säker på sig själv, sin förmåga och har ett bra utfall i sin dejting, sitter man och skriver i en tråd som handlar om stöttning i nätdejtingdjungeln? Vad hade du väntat dig? Och vad är poängen med stating the bleeding obvious?
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-05-06 12:46:15 följande:
    Smecker, Varför ska man då hålla på att spela tuff och vara något man inte är?

Jag har ingen aning om ifall det är riktat till mig, men om det mot all förmodan är det så låt oss helt enkelt återigen konstatera att du inte känner mig.
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-05-06 13:06:24 följande:
    Det var inte riktat speciellt till dig, Däremot så tillhör du absolut en av dom som jag har en klar bild av är mycket mer osäker än du vill ge sken av.

Du har rätt jag känner inte dig, Och jag utesluter inte att jag kan ha gjort fel bedömningar i vissafall men det är trots detta en uppfattning jag fått och om jag får den, så är det troligtvis sannolikt att andra får/fått den också.

Men som sagt varför skulle du bry dig om vad jag tycker och tänker om ditt självförtroende är starkt?

Intressant utgångspunkt. Om man har en åsikt om någon annans uppfattning om en själv så har man inte ett starkt självförtroende. Bra retoriskt knep.

Alla har någon form av osäkerhet, så det är en rätt billig analys. Återkom när du kan analysera vari osäkerheten ligger.

Om man slänger ur sig en sådan sak får man räkna med mothugg. Det tror jag att du räknade ut redan innan. Alltså återstår ditt motiv. Har du ett behov av att sänka andra till din egen nivå av osäkerhet? Sticker det i ögonen att alla inte är lika osäkra som du? Har du ett problem med att andra dejtar och inte du? Jag förstår inte, så förklara gärna.
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-05-06 16:13:43 följande:
    Håller med det låter som han är ute efter en sak primärt, Men jag kan ha fel så klart...

Frågan är snarare om det är det enda han är ute efter. Och om de är ute efter samma saker, oavsett om det är primärt eller tertiärt.
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-05-06 16:39:49 följande:
    There is plenty more fish in the seaSkrattande
    Undrar om någon ser dig på det viset.. som en i mängden fiskar i havet.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!