FredrikCA skrev 2012-05-06 13:06:24 följande:
Det var inte riktat speciellt till dig, Däremot så tillhör du absolut en av dom som jag har en klar bild av är mycket mer osäker än du vill ge sken av.
Du har rätt jag känner inte dig, Och jag utesluter inte att jag kan ha gjort fel bedömningar i vissafall men det är trots detta en uppfattning jag fått och om jag får den, så är det troligtvis sannolikt att andra får/fått den också.
Men som sagt varför skulle du bry dig om vad jag tycker och tänker om ditt självförtroende är starkt?
Intressant utgångspunkt. Om man har en åsikt om någon annans uppfattning om en själv så har man inte ett starkt självförtroende. Bra retoriskt knep.
Alla har någon form av osäkerhet, så det är en rätt billig analys. Återkom när du kan analysera vari osäkerheten ligger.
Om man slänger ur sig en sådan sak får man räkna med mothugg. Det tror jag att du räknade ut redan innan. Alltså återstår ditt motiv. Har du ett behov av att sänka andra till din egen nivå av osäkerhet? Sticker det i ögonen att alla inte är lika osäkra som du? Har du ett problem med att andra dejtar och inte du? Jag förstår inte, så förklara gärna.