• uniMog

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Ooook.... De som gillar dominanta män är slampor. Så klart.

Det är tur att det finns bra män som väger upp mot det där skräpet.

• uniMog
    Glädje58 skrev 2011-11-02 11:05:16 följande:
    Du får prata med honom tidigt på morgonen, då brukar rösten bli rätt så mörk. Så är det för mig i alla fall. Kan dock säga att i går morse var det dock lite annorlunda. Det var skatteverket som ringde och väckte mig. Och rösten var allt annat än mörk och sexig på mig ...
    Falsett och stammande?
    Forgive me, shiny special one. I beg of you to rip out my inadequate tongue.
  • uniMog

Jag tror, helt ärligt, att Mr Bored borde läsa på lite om Madonna/hora-komplex. Eller söka sig till ett annat dejtingforum, tex kristna.

• uniMog

Bored, om det vore så skulle du vara ärlig mot kvinnorna. Det är du inte utan du gömmer dig bakom att du egentligen är snäll som bara skiter i dem istället för att vara öppen med din kvinnosyn. Lägrar dem och slänger bort dem som trasor istället för att vara ärlig och förklara att de inte gjort något fel utan att det är du som söker en kvinna som håller på sig. De här kvinnorna kanske faktiskt hade genuina känslor för dig. De får stå där och tro att de bara var sex för dig.

• uniMog

Ja, jag anser att det hade varit fruktansvärt mycket mer ärligt och bra mot dem att förklara att du anser att de betett sig slampigt. Mycket mycket mycket bättre. Det enda du gör nu är gömmer dig bakom en falsk gentlemmanamässighet.

Och självklart har du visat negativa åsikter om tex mitt beteende?? Du har flertalet ggr sagt att kvinnor som jag är lösaktiga, slampiga, bjuder ut oss till höger och vänster och nu senast att vi inte vet hur vi ska få förhållanden att hålla i längden.

• uniMog

Bored, du kanske borde läsa igenom dina egna inlägg utan rosa glas så borde du med en normal intelligensnivå förstå vad vi reagerar på. Jag har inga problem med mitt beteende och bevisligen inte heller min exman, sambon före honom eller min nuvarande partner. Däremot vänder jag mig emot att bli kallad ord som är negativa. Jag anser mig inte vara en slampa eller lösaktig. Jag är dessutom helt säker på att jag vet vad som krävs för att få ett förhållande att hålla. Allt ovan är saker som du sagt att kvinnor som jag är/inte vet.

• uniMog
    Anonym (Bored) skrev 2011-11-08 21:16:28 följande:
    Vet ni vad? Jag är helt j-vla säker på att mitt sätt hade varit bättre.
    Nej. För när hon ballat ur klart kommer hon inse att hon inte på något sätt är en hora utan att det är du som är en neandertalare med en kvinnosyn från 50-talet. Men nu har jag lessnat på dig. Lycka till med att knulla dig igenom Sveriges kvinnliga befolkning och låtsas som att det är synd om dig.

Övriga: lycka till. Jag har bara stannat för att jag tycker att ni är ett härligt gäng men jag hör inte hemma här. Jag önskar er alla att hitta någon och bli lika lyckliga som jag är.
  • uniMog
    Anonym (fegisen) skrev 2011-11-09 20:00:07 följande:
    Vad snabba och modiga ni är som vågar träffas så fort, jag har träffat ganska många men ingen som berört mig alls, varken innan vi sågs eller efter. Därför har jag inte haft problem och träffa dem heller tror jag.

Jag pratar nu med en man och har pratat med han i fem månader Förvånad och han berör mig mycket, såpass att jag blir livrädd och träffa han, jag fegade ur när det kom på tal att träffas och sen har han inte nämnt det igen.
    Jag blev helt knockad. Det gick helt enkelt inte att vänta med att träffas. Jag sa till min bästa kompis efter hans första mail att det var något speciellt. Vi höll ut i pinsamma tre dagar...
  • uniMog
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-10 20:17:39 följande:
    Klart jag ska träffa honom. Mailet var väldigt lockande. Att han var 17 år äldre än mig gjorde bara saken bättre
    Bor du/han i Sthlm? Känner igen sättet att skriva Han blev mycket förnärmad när jag skrev att han var för gammal för mig...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!