Inlägg från: Anonym (Mojo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mojo)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-31 19:21:41 följande:

På jobet alltså INTE ta hem hoonom ever ever again! :o
    Ok, då förstår jag.... (ang. vad jag skrev ovan).

Skönt att höra! Skrattande 
  • Anonym (Mojo)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-31 21:52:57 följande:
    ?????

Hahaha, nog bara att ignorera.... Flört
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-01 17:40:57 följande:
    "Snygg, nydumpad, bitter kvinna söker trogen, uppvaktande man som vill gifta sig och ha barn bums. /Yours forever"

Jag har faktiskt lust att lägga ut denna text som ett socialt experiment.....vill ni ha rapporter? Ska vi fila på texten lite ytterligare?

Haha, jag skulle iaf bli intresserad av vilken person som vågar sticka ut sådar och messa och fråga..
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-01 19:38:00 följande:
    Är det fler som jag som tycker att man redan på namnet kan se om det är en person som är intressant eller inte?
    Ok, mitt namn säger vad? Flört
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-01 19:56:55 följande:
    Hmm...du är en mjuk typ. Lite lagom sådär....men du kan ha en sida som är lite extra "spicy"

Haha, so far so good faktiskt...
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-01 19:58:15 följande:
    Det verkar du ensam om. Hittills har jag bara fått ett ynka "hejhej"   =)

Jag har ju inte hittat dig...fast nu vet jag ju om det så nu funkar det ju inte... Skrattande

Man kanske måste börja med att vara på samma sajt btw.. 
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-01 20:11:35 följande:
    Man kan ju även analysera det första mejlet. Ett hejhej tyder på en blyg kille som vill att tjejen ska vara den drivande, konverserade partnern. Eller?
    Men är det inte irriterande när man får ett 'Hej' som mess...grrrr

Kan inte låta bli att vara ironisk, skriver 'hej, hej' tillbaka och ursäktar mig för att vara långrandig eller ngt liknande.. 
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-01 20:19:04 följande:
    haha.....den var bra...själv skriver jag bara hejhej tillbaka och tror att de själv ska fatta.
    Jag är väl övertydlig då...eller så tror jag inte så mkt om människor som tycker det är en bra ide att bara skicka ett 'hej'... Skrattande 
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-01 20:21:19 följande:

Märks det att jag är rastlös, känner mig ensam och uppmärksamhetstörstig? Jag hugger ju på allt här =)

Sanningen är att jag är sårad och ledsen och försöker hantera det?

Tror mitt problem är att jag är för 'laid back', iaf på dejtingsajten. Är som sagt ny 'i branschen' och har väl märkt att det som alltid funkat irl inte funkar online... Samtidigt går det lite mot min natur att vara för 'på' på ett sätt som känns flåsigt och påklistrat...
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-01 20:35:22 följande:
    Och jag är lite mer aktiv än jag brukar vara - slänger ur mig det ena och det andra - för att jag för tillfället inte bryr mig. Vill inte träffa någon......än.

Jag har bestämt mig för att ta mitt liv och mina önskningar i egna händer och inte vara beroende av någon annan. Det jag vill är att få barn även om jag måste göra det på egen hand. Ganska skönt att slippa känna att man måste hitta nån. Håller till på dejtingsajter för att få lite uppmärksamhet och hålla en liten, liten dörr öppen. För jag vill ju inte vara ensam resten av livet.

Verkar vara en ganska vettig inställning... Vill väl själv träffa någon på sikt, men håller som du mest dörren öppen. Tror lite på att när man inte letar, då hittar man det där man minst väntar sig... Har därför profilen inställd på 'vänskap'.. kanske inte det mest effektiva men det känns mest rätt.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!