Inlägg från: Anonym (Mojo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mojo)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Lilly11 skrev 2011-11-02 23:15:21 följande:
    Ja, ja, så där säger de alla....stalkerserna...

Haha, avslöjad... Drömmer

Usch ja, har en kvinnlig bekant som verkligen råkade ut för det där...inget roligt alls..(och det var irl) 
  • Anonym (Mojo)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-02 23:16:23 följande:
    kunde inte sagt det bättre själv!

Fast jag får väl erkänna att även om jag inte behöver längd/vikt och massa andra fakta, så vill jag gärna läsa några rader skrivna av personen....
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-02 23:23:07 följande:
    Men varför stalkade du henne då om det inte var roligt alls? =)

Ja, har haft svårt att förklara det där, det ligger fortfarande emellan oss.....Flört
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-02 23:13:29 följande:
    Vilka ena....jag skulle bli mäkta imponerad om någon gick ner i spagat för min skull...

Var ett tag sen man kunde gå ner i spagat....den tiden kommer nog aldrig åter..Gråter
  • Anonym (Mojo)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-02 23:27:34 följande:
    så känner inte jag, jag tittar mest på bilderna och om de tilltalar mig mailar jag o då får man ju en uppfattning om personen i fråga. 

Ok, läser hellre än tittar på bilder...

Smaken är som baken.. Flört 
  • Anonym (Mojo)
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-02 23:22:19 följande:
    Nu ska jag bara ösa ur mig lite galla här till er okända rara människor;) Jag har vart singel länge nu, o dejtat o dejtat... Sen så hör man talas om folk som går isär o vips efter ett par månader så har de träffat nån ny o e sådär jäkla kära som jag oxå vill vara..... Varför måste jag vara den där eviga singeln, o femte hjulet... Gahhh

Jag är av den övertygelsen att så fort man kallar något en dejt, så minskar chansen att träffa någon med ca 87,3%
  • Anonym (Mojo)
    Cosan skrev 2011-11-02 23:45:10 följande:
    Hahaha, vilket ord ska man välja för att öka sannolikheten? Jag har själv varit på 2-4 dejter i hela mitt liv och tyvärr gick det typ super kasst, det blir ju helt sjukt tråkigt att sitta där över en kopp kaffe och en bulle. Tard som man är kunde jag inte låta bli att påpeka att hon var kissig vid ett tillfälle.

Kissig? Kissade din dejt på sig? Inget bra tecken om man inte har vissa speciella intressen. Kaffe och bulle låter ju faktiskt ganska torrt, hur hittar man en avslappnad men uppsluppen stämning då?
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-02 23:41:50 följande:
    Mina beräkningar säger 92,1 %

Ah, jag missad uppenbarligen att räkna med Meyers-Wilkinson variabeln..
  • Anonym (Mojo)
    Cosan skrev 2011-11-02 23:55:40 följande:
    Ja, hon började röra sig som en unge som behöver gå och kissa. Korken svarade nej på min fråga och fick snällt sitta och våndas i säkert ytterligare en timme med mina torra skämt om någon uppdiktat story om att jag var helt säker på att hennes föräldrar jobbade på TV men att de hade en extra anställning på säpo. 
    Du låter ju som ett charmant dejtsällskap.... Flört
  • Anonym (Mojo)
    Cosan skrev 2011-11-03 00:29:18 följande:
    Ja, tror det är nyckeln, problemet är att det är där skon klämmer. Roligast har jag med mina vänner, men ska man bara dra med någon stackars sate på vilda äventyr? Kanske att man skulle be dem komma hem till sig när man kör Söndags brunch. Jag har brukar ha lite härliga vänner hemma i alla åldrar. Fast det kan bli rätt tufft att komma så första gången. 

Skulle föredra det framför en kaffe med bulle..Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!