Inlägg från: kristinah |Visa alla inlägg
  • kristinah

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

fy fan - nu blev jag arg igen...
    jag tyckte hon kunde ha bett honom dra fram sin dick och sen kommenterat den som ful!
    HA!

• kristinah

ja själv har jag megaångest över min flapp-mage som hänger som en jävla påse efter 3 snabba graviditeter efter varann... min yoni har jag inga problem med vad jag vet....

men magen har jag funderat på att operera

• kristinah
    Smecker skrev 2011-11-14 00:25:28 följande:
    Nu saknar jag en smiley som tar sig för pannan och himlar med ögonen.. jag vet iofs att du fattar vad jag menar, men för övertydlighetens skull:

Beroende på hur första dejten går, ifall damen lever upp till det hon skrivit på nätet (söt, framåt och trevlig istället för ful, passiv och odräglig) så bestämmer jag mig för ifall jag kan tänka mig ha sex med henne. Det är inget jag bestämmer på förhand, vilket besparat mig en del otrevliga situationer och ett behov av att kapa av junior i ren självbevarelsedrift.

Frågor på det? 
    HAHA...nu går jag och sover...eller försöker iaf
  • kristinah

jag verkar dras till att kontakta män som borlångt bort - så pass långt att den dejt inte direkt är möjlig...

är det ett tecken på commitment issues?

• kristinah

ok - en idé bara - några i Stockholm som vill ses över en öl eller två nångånng snart...typ innan jul?
    Biljard funkar också

• kristinah
    Lilly11 skrev 2011-11-14 20:47:57 följande:
    Eftersom jag kom med biljardidén så känner jag mig förpliktigad att hänga med =)
    ja! härligt...det vore skoj om vi blev ett gäng
  • kristinah

Nästa helg kan jag inte...har barnen udda veckor och då går jag inte ut och slarvar på biljardhallar inte...

Men vi kan väl ses flera gånger?

• kristinah
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-14 19:50:39 följande:
    Inte illa men... ahh...

">

Men där är han ju! Mannen som jag skulle vilja gifta mig med...om han inte varit död... Shannon....

Så då får jag väl nöja mig med valfri medlem i Beastie Boys istället.....

">

• kristinah
    floya skrev 2011-11-15 17:53:48 följande:
    Projekt 10 dejter innan nyår:

Dejt 1 avklarad. Växlade tre korta mail med killen imorse innan jag skamlöst slängde ur mig frågan om han ville ta en kopp kaffe på eftermiddagen.

Trots en ganska intressant presentation så var han så tråkig så att klockorna stannade. Inte en enda fråga om mig eller någon slags nyfikenhet. Efter en genomliden timme kollade han på mig under lugg och frågade: "ska du följa med hem?"
    Jag: "Tyvärr inte, jag har tvättstugan."

Oskyldig
    HAHA

Hade han lugg som han kunde kika under på riktigt?

Själv väntar ja på att bli dissad av min senaste - han medelade igår att han tänkt ringa mig i förrgår men att han istället ska ringa ikväll och berätta vad han kommit fram till...omständigt?
    jo kanske...och jag gör mig beredd på en diss...synd nog - hade velat träffa honom igen jag...
  • kristinah
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-11-15 18:49:49 följande:
    Fick nyss ett mail på HP : "Hej ja... OJ... det kom en neger eller va de va, och skrämde mig utanför fönstret precis när ja skulle börja skriva till dig.!! fasen va rädd jag vart.............. "

ehhh?!? Vad svarar jag på det? "om du är så lättskrämd så är jag inget för dig, vänta bara tills du ser mig på morgonen!"
    jag hade blockat den personen direkt - ingen jag vill hänga med skriver neger i ett hälsningmeddelande till nån man inte känner
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!