• Shades

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-05-15 21:30:38 följande:
    för tillfället finns det EN vettig person att skriva med på HP.....Rynkar på näsanDe är då bara skit......för mig att vara där öht..
    Haha! Ja det är sparsamt med vettiga där ;P
  • Shades
    målar havet blått skrev 2012-05-18 13:10:18 följande:
    ja vad får man vara med om..skulle ut på promenad,så ringer chefen för hon hittar inte ett par skor,så jag får gå dit ota fram dem,sen blev det så mycke folk så jag fick stanna o jobba ca 2 timmar,blev mer svettig av det än av promenaden!  Sen ringde mitt ex brorsa och skulle gifta bort mig!Förvånad....

Screw him!
    Oj, vilken företagsam "ex brorsa"! Du kan väl höra dig för om han har någon rik kvinna som önskar en Varbergsbo att skämma bort?
  • Shades
    målar havet blått skrev 2012-05-18 13:24:39 följande:
    Ha HA Shades..de tror jag inte finns, men kanske en som är rik(om det nu var pengar du menade) på annat vis;)

Ja konstigt nog så har vi alltid haft bättre kontakt än jag och exet.......Men kommer aldrig bli annat än vänner.
    Alltså, jag är ju inte omöjlig men det skulle uppskattas om hon åtminstone kunde försörja mig när jag börjar plugga. Jag menar, något skall väl vi få tillbaka nu när feministerna tagit bort vår rätt att slå våra hustrur? ;) 

/J
  • Shades
    Glädje58 skrev 2012-05-18 14:04:09 följande:
    Hur är det nu, är det anticimex man anlitar om det är dammråttor hemma? Obestämd
    Det absurda i uttalandet kan absolut tolkas som humor eftersom det självfallet inte var feministerna som tog bort den rättigheten. OM det hade varit denna grupperings verk skulle alla av manskön tvingas ta av sig byxorna varje fredag för litet upprumpning (såvida de inte njöt av det) som betalning för gammal ost.

Men å andra sidan kan man ju också vara en tjurig gammal jycke som bara längtar efter något att skälla efter istället för att vilja inse humorns variation och appell till olika människors individualitet. Eller som man säger på andra sidan pölen: Take a chill-pill it's friday! :)

/J
  • Shades
    Glädje58 skrev 2012-05-18 14:03:13 följande:
    Skulle det här vara kul? Obestämd
    Men äsch... mitt svar skulle ju vara till denna kommentaren... Fail på mig! :)

/J
  • Shades
    målar havet blått skrev 2012-05-20 21:06:03 följande:
    Jo jag har lagt upp bilder här innan nån sida tebax..första ggn med ett sånt litet plan,de va jätteskojj men hade ju kunnat gå fortare kanske..lite läsligt att styra,men spännande var det,,synd att piloten var gift bara Cool
    Jag är inte gift... än ;)
  • Shades
    målar havet blått skrev 2012-05-20 21:16:44 följande:
    Okey Shades...ska vi  FlörtTungan ute
    Det är väl lika bra. Pax sova på vänstersidan!
  • Shades
    målar havet blått skrev 2012-05-20 21:22:03 följande:
    Va! Den är ju min den,maka på dig!Oskyldig
    Whoa! Vårt första bråk! Naaaaw
  • Shades

@Legacy - Detta är det sista jag skriver i denna frågan för jag blir bara upprörd över vad denne patetiska ursäkt till människa utsätter dig för.

Ingenting, och jag upprepar, INGENTING denne person säger eller gör har med kärlek till dig att göra!

/J *som ger sig ut i åskvädret en stund för att njuta av naturens krafter*

• Shades
    målar havet blått skrev 2012-05-24 20:04:36 följande:
    go kväll...men nu har vi oxå fått sommar.30 grader......Cool

Måste nog ordna en liten pool åt småtrollena på lördag..

I sommar vill jag till STHLM.västkusten och Luleå....Har fyra veckors semester.men de går alltid för fort och man hinner inte det man vill..

Vad har ni för planer i sommar?
    Är det rätt vecka så hör av dig. Jag hänger på västkusten mestadels under sommaren :)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!