Än är det ingen som har gift sig. Hur går det för dig?
Jodå här är allt bra. Har precis flyttat till en bättre lägenhet och börjat plugga med drygt 80 kvinnor... Förvisso är de flesta alldeles för unga för mig men det låter ju bra iallafall ;)
Vanilla ice queen skrev 2012-09-11 21:33:14 följande:
ASG! Nää men jag ska till halmstad om några veckor och göra GU-1 och då kan du få vara statist så kan jag skjuta dig i benet och strypa blödningen med mina stringtrosor
Vanilla ice queen skrev 2012-09-11 21:54:45 följande:
Hemvärnssjukvård till en början som tänker bli befäl. Men siktar på GMU i januari med funderingar kring att gå vidare efter det...
Najs :) Är SjvC själv och vi har KFÖ nästa vecka :) Klart du skall köra GMU och köra några år i M90 om du har möjligheten! Finns inget som gör en kvinna så vacker som M90 och en ak ;)
Najs :) Är SjvC själv och vi har KFÖ nästa vecka :) Klart du skall köra GMU och köra några år i M90 om du har möjligheten! Finns inget som gör en kvinna så vacker som M90 och en ak ;)
Uhm... det första "köra" skall vara ett "göra" såklart
Så du gillar störda kvinnor se då till att haffa Vanilla innan hon blir osingel
Nja, jag gillar kvinnor (inte bara störda) och Vanilla uppvisar en störning som är än mer attraktiv (jag menar, hur många kvinnor har du sett som citerar Cartman i sin signatur?) ;)
Men jag gillar hur du tänker... Kan du fråga chans på henne åt mig?