Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-08-21 13:01:48 följande:
    Hoppas den blir bra då, nära är klart smidigare än långt borta.
    Jag är bara glad för en trevlig dejt, jag har inga förhoppningar om att jag kommer bli stört förälskad och kär direkt. Hänt för mycket under sommaren för jag ska känna att jag kan ge 100% in i ett nytt förhållande. Så nu lever jag bara livet och dejtar
  • cajsasmamma
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-21 13:07:46 följande:

Härligt! Inga heta killar i Finland? Samma här, har endast dejtat folk som närmast bor i STHLM och det är en timme med tåg från mig...

Fy jag har börjat få fjärilar i magen för en kille som jag tror är en riktig player. Han bor förvisso i samma stad som mig och är över 25år vilket är framsteg för att vara mig Men fan detta är inte bra inser jag ju och jag träffar honom typ varje dag, blää! Vill ju förvisso själv inte ha något seriöst så det är väll bara att köra förmodar jag Lite krossade fjärilar har ju ingen dött av
    Nej inga heta killar i finland, eller ingen som man vill satsa mer på än en flört
    Samma här, och jag bor 3timmar ifrån Stockholm. Men åker till Sthlm i helgen och man vet aldrig vad som kan hända där

Kör på om det är det du vill, som sagt lite krossade fjärilar har ingen dött av  Så länge man är ärlig mot dom man träffar och dejtar så är det bara och köra på. 
  • cajsasmamma
    Cocacola skrev 2012-08-21 14:31:46 följande:
    Det låter vettigt, om det nu inte är så att det är för tidigt för dejtande? Hoppas di får en trevlig dejt och glöm nu inte att uppdatera sen. Men den är nästa vecka eller har jag rört till det i huvudet?
    Det är snart 2 månader sen jag vart singel. och jag är ärlig i min prestation på HP att jag är nybliven singel och är bara ute efter vänskap och dejtande. Men visa verka ha svårt att läsa och tror direkt att jag vill bilda familj med dom. 

Ja det är slutet av nästa vecka jag ska på dejt. Kom på att  det är väldigt längesen jag var på en dejt sist :-O Men det är väl som vanligt att jag bara är mig själv så fungera allt kalas
  • cajsasmamma
    Night sky skrev 2012-08-21 16:48:33 följande:
    Då var det bara ett fåtal timmar till dejt igen då!
    Lääängtar lite kan man lugnt säga! Drömmer
    Lycka Till ikväll!
  • cajsasmamma
    Madida skrev 2012-08-21 22:10:28 följande:
    Precis som jag föreslog. En slav Solig
    Jag ska med skaffa några slavar, en stallslav, en hushållsslav och en slav i sängen  
  • cajsasmamma
    Cocacola skrev 2012-08-21 22:38:57 följande:
    Ah, klokt att dela upp sysslorna en aning. Flört
    Jo men annars så kan dom bli uttröttade..
  • cajsasmamma
    Smecker skrev 2012-08-26 15:53:02 följande:
    Ni sköter er, young padawans.. jag finns i inboxen i fortsättningen.

Varför ska du sitta i inboxen och uggla ? ;) 
  • cajsasmamma

Trodde inte att man kunde får så himla mycket träningsvärk av och gå på bröllopsfest  som jag har nu

• cajsasmamma
    Racer x skrev 2012-08-26 22:15:27 följande:
    Gå inte så mycket då, man får nog sitta också
    Men jag var ju tvungen och gå och hämta öl hela tiden
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!