Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-08-31 18:54:30 följande:
    Första helgen på jag vet inte när som jag inte ska gå ut. Kände att jag behöver rensa ut kroppen lite och ta hand om mig själv. Ska träna och försöka bli av med ölmagen hahaFlört Men nu sitter jag här och är sjukt uttråkad. Vill inte ens gå in på någon datingsida för att snacka med några killar...Och på måndag börjar skolan bläää!!! Vad har ni andra för er? roa mig snällaSkrattande
    Här komma man precis hem ifrån stallet, vart en 11timmars dag där idag. Men vad gör man inte för sin dotter ?! Alltså först jobba jag 8-16 med mina egna hästar, sen red dottern 16-19. 
    Blir en lugn helg här med för det är planerad flera party-helger som kommer här efter  
  • cajsasmamma
    lemonina skrev 2012-08-31 19:52:22 följande:

Åh hästar!Drömmer Är själv en före detta hästtjej men har inte ridit på en herrans massa år nu. Sist var det nog 7 år sedan i Wales en helg. Skulle egentligen ha ridit två gånger då men hade så förbaskat ont dagen efter så det blev bara en tur.
    Jobbar och försörjer mig genom att träna och a hand om hästar så jag har drömjobbet  
  • cajsasmamma
    takida skrev 2012-08-31 22:20:25 följande:
    Nu ska jag ut och svira på stan;)) Hoppas det finns några snygga grabbar ute;)
    Ha det så trevlig på stan nu!
  • cajsasmamma
    Näckrosen skrev 2012-09-01 08:21:17 följande:
    Ang annanaspajen. Vi ska ha släktträff nästa helg, så jag ska göra lika mkt äpplepaj också...
    Vi ska ha kräftskiva nästa vecka och jag ska göra äppelpaj , men man kanske skulle prova och göra anananspaj istället. Har aldrig gjort det förr.
  • cajsasmamma
    Näckrosen skrev 2012-09-01 08:50:17 följande:
    Det är jätte enkelt och gott
    Pajskal
    125 g smör
    1.5 dl socker
    3 dl vetemjöl
    1 tsk bakpulver

Fyllning
    2 st ägg
    0.5 dl socker
    1 msk vaniljsocker
    2 dl crème fraiche
    1.5 dl krossad ananas

Förgrädda inte skalet. Blanda ihop ingredienserna och häll i. In i ugnen i 30-40 minuter i 200 grader. Den ska bara få färg på kanterna, inte på fyllningen.
    Servera lättvispad grädde till.
    Går det frysa in som vanligt sen? Tror att jag ska göra det med till kräftskivan. 
  • cajsasmamma
    Ernst Hugo skrev 2012-09-01 09:11:38 följande:
    Hallo i tråden Solig

Någon nysvirad och någon nydejtad här, förutom NS som har en relation nu då Drömmer  
    jag har dejtat i torsdag
  • cajsasmamma
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-01 20:25:55 följande:
    Lycka till i kväll alla!!! Skål på er! Nu ska Vanilla göra stan osäker
    Ha en trevlig kväll  

• cajsasmamma
    ulfsas skrev 2012-09-02 16:03:26 följande:
    Berätta hur fn ni får till de där smileysarna som inte jag får tillDemon

Bara skriva in dem eller något annat sätt?Gråter
      : - D utan mellanslag!
  • cajsasmamma
    takida skrev 2012-09-02 18:14:52 följande:
    Hur har helgens dejtande gått då? Jag? nyfiken?Flört 
    Hur har det gått för dig själv?  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!