Inlägg från: cajsasmamma |Visa alla inlägg
  • cajsasmamma

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-09-02 19:45:48 följande:
    JM och CM: Har ni dejtat eller?
    I helgen har jag inte dejtat, bara flörtat och jobbat halvt ihjäl mig själv. Blir inget dejtande nästa helg heller en då blir det ju fest istället.  
  • cajsasmamma
    takida skrev 2012-09-02 20:21:18 följande:
    {#emotions_dlg.flower}

Men hoppas att det blir en ny dejt planerad snart.
    *håller tummarna*
  • cajsasmamma
    Vanilla ice queen skrev 2012-09-02 21:34:29 följande:
    Nu är jag inlåst bakom lås och bom hela natten. Tur man har nycklar haha Verkar vara mycket att göra på avdelningen men hoppas att dyka in här och nattuggla med er sen

CM: Fast fest kan ju leda till "spontan sova över dejt vilket inte är helt fel"
    Ja det kan det... försökte luska ut lite vilka som är bjudna , men fick inget vettigt svar av värd-paret {#emotions_dlg.djavulsk} 
  • cajsasmamma

1,5mil på cykel, och 30 minuter långpromenad idag och sen ska jag rida första gången sen i maj ikväll. Träningsvärk imorgon? 

• cajsasmamma
    takida skrev 2012-09-04 17:23:15 följande:
    Finns mycket som är onödigt, men jag tar hellre risken att falla hårt och bryta några ben än att inte våga känna alls.
    Bättre att ånga det man gjord, än det man har ogjort!
  • cajsasmamma
    Madida skrev 2012-09-04 21:12:13 följande:

Hellre känna lycka och sen smärta än inte känna något alls..
  • cajsasmamma

Sitter ni här och pratar ex... Gud vad tråkigt!! Tungan ute 

Jag och min dejt kommer inte att utveckla något mer, jag tror helt enkelt att vi är för olika i vårat sätt att tänka.

• cajsasmamma
    Night sky skrev 2012-09-05 22:19:03 följande:
    Trist... men det var kanske det bästa ändå låter det som?!
    Det är som det är nu, inget jag gråter över direkt. Tänkte att jag för engångsskull ska försöka dejta en likasinnad  
  • cajsasmamma
    Night sky skrev 2012-09-05 22:34:50 följande:
    Och så visade det sig att ni inte var det?! Hehe attans
    Nja denna dejt hade jag mina föraningar om att han inte var likasinnad. Får kolla om bönder har en egen dejting-sida eller så får man söka till "Bonde Söker Fru" nästa år  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!