Inlägg från: Anonym (Min tur snart?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Min tur snart?)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (h) skrev 2011-11-24 00:54:14 följande:
    spännande spännande, han kanske är lite blyg?  du får uppdatera oss imorgon igen när ni har träffats. Hur många gånger eller hur länge har ni träffats?
    Jo, men det där med blyghet verkar också jättesvårt. På första dejten var han nervös det märktes och det sa han själv. Men sen har jag inte uppfattat honom som blyg, inte då förrän ikväll isåfall.. och det verkar ju konstigt om han nu helt plötsligt blivit blyg? Jaja.. jag vet faktiskt inte...
    Jag känner inte att jag har lust att fråga ut han en massa om känslor och så vidare vi har faktiskt bara känt varann i ca 1 vecka. Men vi har typ setts varje dag, inte hela dagar, kanske ett par timmar i sänder sådär. 
    Anonym (h) skrev 2011-11-24 00:56:24 följande:
    har någon av er sätt filmen Pappa på burk??
    Nope inte sett den heller tyvärr... men det låter ju som en rätt så lättsam komedi, som du verkade söka efter Glad

Jag måste nog ta och sova nu. Du får ha det så gott inatt och hoppas du hittar en film som du kan se!

Godnatt! 
    Anonym (h) skrev 2011-11-24 01:06:07 följande:
    ok det kanske är lite tidigt också att fråga ut om känslor, han kanske är blyg om att prata om känslor.
    Jo, jag tycker ju det... även om man är väldans nyfiken.

Nu blev jag konfunderad igen....

Först ringer han här efter att jag blev avlämnad. Och undrar hur jag tyckte det var när vi sov ihop. Och jag sa att jag gillade det, att det var mysigt osv.. ja okej allt ok, han gillade det också.
    Sen får jag ett sms där han skriver gulligt. Och sen ett till där han skriver att han vill vara hos mig nu. Och sen nu ringde han igen och undrade om jag hade läst sms:en...

Vad hände nu liksom? från att en hel dag inte svarat på mina sms, varit kort osv till att nu vara tillbaka till sitt gulliga jag som han var tidigare...

Anonym (h) skrev 2011-11-24 01:22:47 följande:
    killar killar. han kanske tycker det är lättare att ta ådana saker när han pratar med dig eller via sms.
    Ja, vem vet? Inte jag iallafall. Känns som om det var nåt där som han tänkte på sen sist vi träffades, som gjorde att han har varit som han har varit. Men jag vet fortfarande inte vad, men det verkar ju ha löst sig eller rett ut sig eller vad man ska säga... vi får se vad morgondagen har att komma med för erfarenheter.

Oj vad jag känner att jag skrivit personligt... kanske inte så bra Tyst. Men men... så skönt att ventilera!

Godnatt.. nu måste jag verkligen ta och sova... så här kan man ju inte hålla på och vända på dygnet Glad 
    Anonym (h) skrev 2011-11-24 01:35:38 följande:
    han kanske var lite besviken att han inte fick ha sex med dig när du sov över hos han

sov så gott
    Tack, hoppas du hade en okej natt och sover gott just nu!

Ja, det vet jag ju inte om han blev. Han har hela tiden sagt att det är/var okej i alla fall. Och lite rädd är jag att det bara är sex han är ute efter speciellt då han börjar bete sig så här lite märkligt...
    Så nu vet jag inte hur jag ska göra med den biten? 
    bellis79 skrev 2011-11-24 11:02:40 följande:
    Vi har messat o ringt varandra hela dagarna fram tills i måndag, tror o hoppas att han har för mycket på jobb men jag blir nojig och känner mig för på när jag skriver att jag saknar honom men ej får något tillbaka.
    Tror dock han är en sådan person som säger sina känslor en gång o så räcker det men fasiken, sjuk o nojig, inte bra kombo haha..
    Idag har vi iaf träffats 2månader o det är skoj!
    Ja, två månader är mer ansenligt än ca 1 vecka som jag och min dejt har. Men jag sitter lite i samma sits som dig... 
    Väntar också på svar på mitt senaste sms jag skickade i går kväll... men än har det inte dykt upp nåt. Men vi har ju planerat om att ses ikväll. Men det känns så frustrerande att inte få nåt svar, när man alltid fick svar snabbt för bara ett par dagar sen...

Lycka till alla fredags dejtare! Skål

Vanilla ice queen skrev 2011-11-25 15:49:59 följande:
    Ni som varit på date med någon, har magkänslan utifrån nätkontakten stämt? Jag har mailat med ett flertal killar och visst de har varit trevliga och så men jag har inte varit intresserad av att ses. Men den killen jag mailat med nu får jag pirr i magen av när jag får mail och vi mailat flera gånger varje dag. Hahaha sitter med ett leende när det säger "pling" i min mailinbox;)). Men jag undrar hur det kommer vara när man ses irl. Tänk om det känns helt fel:/ Hur har det varit för er andra?
    Sånt där har varierat mycket. Jag kan ha känt pirr när jag får och läser meddelanden men sen när man träffats har det bara varit ett nej tack, så har det nog varit oftast. Men ibland så stämmer faktiskt pirret, men oftast då har det inte varit besvarat tillbaka.
    Och ibland så har det funkat.
    Jag har försökt att träffa killarna jag varit intresserad av så fort som möjligt, för jag har känt att det har varit endast då som man på riktigt kan/får veta om det kan bli nåt intresse på riktigt.
    Anonym (ready) skrev 2011-11-25 16:39:02 följande:
    Måste dejten vara på en helgdag? kan man inte ses mitt i veckan?
    Klart man kan! Allt går bara man vill Glad

Anonym (ready) skrev 2011-11-25 17:10:38 följande:
    Får massa fina komplimanger av killen, jag bara leeeeeeeeeeeeer =) inte van att få det elelr var länge sen man fick det så det känns helt underbart
    Ja, visst är det härligt! Skrattande

Snyft min dejt ska iväg och jobba i helgen igen Rynkar på näsan... 
    Fast jag får ta och se det från den positiva sidan som är att jag kan hänga här i tråden och följa er andra dejtare Glad 

Fast nu är jag hungrig... undrar vad man ska hitta på att äta? 

Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-25 18:09:25 följande:
    jag slapp jobba ikväll:) o aldrig har det känts så skönt att bara få vara hemma själv o slappa en fredag!!
    Ja, jag kan också tycka det är lite skönt att bara få slappa själv hemma Glad
    Anonym (h) skrev 2011-11-25 18:29:01 följande:
    min dejt är sjuk tur att vi kan prata i telefonen i alla fall
    Hua.. tråkigt! Men ja, tur att det finns telefoner Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!