Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-05-11 10:34:48 följande:
    AbsolutSkrattande
    Då är det rumsrent oavsett vad ni gör.
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-11 10:36:18 följande:
    Försök! Flört
    I wouldn't push it.. {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Smecker
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-11 10:40:04 följande:
    Oskyldig Moi??
    Mhm.. du.
  • Smecker
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-11 10:42:25 följande:
    Men jag gillar att leva lite farligt... Drömmer
    Jotack, jag har förstått det Drömmer
  • Smecker
    lemonina skrev 2012-05-11 10:49:55 följande:
    Det gäller att utmana sig själv. Jag försöker med det hela tiden. När jag reggat mig på HP tog det typ två månader tills jag skickade mitt första mail. Är en riktig fegis men försöker. För två veckor sedan ringde jag mitt första samtal och nu har jag bjudit in till date. Men det är inte utan handsvettningar och lite kräkkänsla jag gör det. Men jag vet ju att jag inte uppskattar om en kille skulle vara tillbakadragen och velig så jag antar att de tycker samma om mig. Jag vill vara mer framåt och ta mer initiativ.

• Smecker
    lemonina skrev 2012-05-11 10:49:55 följande:
    Det gäller att utmana sig själv. Jag försöker med det hela tiden. När jag reggat mig på HP tog det typ två månader tills jag skickade mitt första mail. Är en riktig fegis men försöker. För två veckor sedan ringde jag mitt första samtal och nu har jag bjudit in till date. Men det är inte utan handsvettningar och lite kräkkänsla jag gör det. Men jag vet ju att jag inte uppskattar om en kille skulle vara tillbakadragen och velig så jag antar att de tycker samma om mig. Jag vill vara mer framåt och ta mer initiativ.
    Det är av den anledningen som jag i stort sett slutat ta kontakt, jag vill ha någon som kan ta initiativ och ta för sig, både när det gäller dejting, men även annars i livet. På det viset sorterar jag automatiskt bort de som antingen inte är tillräckligt intresserade, eller som är kvar i gamla könsroller om hur det "skall" vara. Eller som helt enkelt är för blyga och/eller fega. För min del går sånt bort direkt.

Men okej, sen springer man ibland på en profil som är trumpeter och fanfarer, då måste man helt enkelt skriva oavsett Skrattande
  • Smecker
    FredrikA80 skrev 2012-05-11 10:55:29 följande:
    Det är lite ironiskt det där, Jag blir faktiskt nästan avskräckt om någon är för offensiv... Samtidigt kan jag själv bli väldigt offensiv om jag bestämmer mig för och vill något. 
    Du är lite mer traditionell i ditt sätt.
  • Smecker
    FredrikA80 skrev 2012-05-11 11:01:51 följande:
    Näe jag är nog inte speciellt traditionell, Men däremot blir jag misstänksam om någon är för offensiv.
    Misstänksam? För att någon tycker att du verkar vara en bra person och är värd att anstränga sig lite mer för?
  • Smecker
    FredrikA80 skrev 2012-05-11 11:05:36 följande:
    Ja till största del är det nog så men även om det är jag som driver på så kan jag släppa det när jag vill, Det är svårare om man har någon efter sig. 
    Ah. Intressant inställning. Funkar det?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!