FredrikA80 skrev 2012-05-14 05:23:06 följande:
Oavsett vad du tror så är du ingen psykolog, Du är heller inte speciellt bra på att försöka framstå som någon felfri person- Men du är djävligt snabb på att gnälla på andra och nedvärdera andras beteenden och vanor.
Du försöker använda retoriska knep och ord cyniskt för att det ska verka legitimt och rätt, Men du inser inte att du beter dig som en riktig buffel.
Jag har inte sett ett enda inlägg här till skillnad från många andras (inkl mig själv) där du erkänt att du begått misstag.
Innan du försöker diagnosera andra och råda dessa till vad dom ska göra så kan du ju framstå lite bättre själv?
Även om jag skulle ha aggressions bekymmer när jag ser orättvisor och folk som inte kan skilja på situation och person så är det mitt bekymmer, Du får tycka vad du vill men om du vill ha åsikter som inte irriterar så kan du ju hålla dessa till dig själv. Du är minst lika provocerande som jag är med inlägg- Om inte betydligt värre jag kan provocera på skoj och med en skämtsam underton, Om jag inte planterar mängder med smiles så brukar det vara ganska tydligt om man driver saken till extremer.
Så är det aldrig med inlägg från dig. Jag tänker inte diagnosera (Även om jag har en rätt klar bild av dig vid det här laget) det men jag ber dig tänka över ditt eget agerande innan du dömer.
FredrikA80 skrev 2012-05-14 05:29:54 följande:
Och helt ärligt ser jag inte det som ett problem, Varför ska personer behandlas orättvist?
Vad ger någon starkare rätt att trycka ner svagare individer?
Vad ger människan rätt att behandla andra arter utan respekt?
Varför ska en person som har fysiskt sämre egenskaper bli sämre behandlad en en person med bra fysiska egenskaper?
Sådant man inte råder över ska ingen kunna använda som hävstångs argument till att förlöjliga personen.
Sådant gör mig riktigt förbannad, Och jag tycker helt ärligt det är en legitim anledning att bli förbannad.
Tycker du man bör gå i terapi då? Så man ska blunda och vara en feg skit som så många andra och hålla inne sina åsikter?
Återkom när du poserar med ditt riktiga namn och din riktiga bild på forumet så kan vi ta diskussionen vidare, Tillsdess så har jag nu tappat all respekt för dig och dina inlägg; Och kommer faktiskt ignorera dom framöver oavsett hur provocerande dom är. Föregå med gott exempel om du vill förändra och få någon (iallafall mig) att överväga ta till mig av dina åsikter.
You're over-acting. Prova mindfulness.