Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikA80 skrev 2012-05-14 09:06:23 följande:
    Vem fyller?

Hennes barn.
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    FredrikA80 skrev 2012-05-14 09:10:41 följande:
    Ah okej, Ska man tolka det som det är tvillingar?

Spelar väl ingen roll? De skall få fira födelsedag i år. Samtliga av dem.
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-05-14 10:22:25 följande:
    Nu sitter jag här och är anbivalent. Han kräve rju att jag ska byta namn på alla mina konton för han ville ju inte se mitt gamla efternamn någonstans... men om jag gör det i gmailen så blir jag ju av med alla appar jag betalat för inte så skoj jag orkar inte och så tänker jag "jamen han kanske inte får reda på det"

och då är jag ju oärlig och blir orolig att han ska upptäcka det.

Suck    

Han har ingen rätt att kräva något sådant.
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-05-14 12:14:32 följande:
    Legacy jag håller med dom andra i tråden. Det finns mycket bättre killar än J av det du har berättat.

I second that notion.
  • Smecker
    Glad Gbg skrev 2012-05-14 14:40:08 följande:
    Leagacy testa o läs boken, "Hemligheten : från ögonkast till varaktig relation" har med träffat fel personer nu tre ggr i rad. Tjejkompisen rekommenderade den när jag sa att jag funderade på KBT terapi för att om jag träffar fel tjejer då är det nog antagligen fel på ngt i mitt beteende JAG gör uppenbarligen ngt fel.

Mina kompisar dejtar i ca en mån o träffar sedan dunderfina tjejer som de blir ihop med massa år. De gör ngt rätt som inte jag gör vissa kanske vill kalla det otur men det tror jag ej, jag gör nog ngt som leder till otur alltså ligger problemet hos mig.. 

Har du funderat på att det kan vara din frånstötande personlighet som är boven i dramat? Vad tror du om den teorin?
  • Smecker
    Glad Gbg skrev 2012-05-14 15:09:19 följande:
    Vad heter jag irl? 

Andreas
  • Smecker
    FredrikA80 skrev 2012-05-14 15:30:46 följande:
    Oavsett vilket så borde han inte få fler chanser nu. Jag ger mig fan på att han ljugit ihop allt om sitt ex också och att han var likadan där- Och hon tröttnade var han i sin sjuka värld fick det till att hon bedragit honom osv.

För ovanlighetens skull är jag helt enig. What he said.
  • Smecker
    Glad Gbg skrev 2012-05-14 15:35:58 följande:
    Och du har träffat mig? Då borde du veta att om jag hade haft en frånstötande personlighet vore det konstigt om jag hade 10 nära vänner?  Men visst du kan få åka runt med mig i en v o träffa alla mina vänner och se vad dem säger? Eller vill du prata med dem på FB?

Det kanske handlar om att jag säger vad jag tycker o tänker, nu försökte jag hjälpa till vilket två personer här fattade de som hade läst boken eller visste vad den handlar om.  Alltså försökte jag hjälpa och du hoppade på mig. varför gör du det?  Mår du dåligt och behöver få utlopp för dina känslor?

Jag är inte riktigt nöjd med ditt beteende.
  • Smecker
    Glad Gbg skrev 2012-05-14 16:00:20 följande:
    Det förstår jag, jag är medveten om att jag är den personen som vissa kan störa sig på.....  Antingen älskar man mig eller så hatar man mig.... Om det vore irl skulle jag antagligen valt bort dig som polare, då går jag fram och säger det till dig och förklarar varför......

Men jag kommer aldrig att  ljuga för någon för att passa in, och jag säger vad jag tycker o tänker.  Så det är nog det du kallar för frånstötande personlighet så du har nog delvis rätt om man inte gillar mig så kan man nog säga det. Men då behöver man inte kommentera mig, förresten har inte du ett jobb o sköta?

Jag jobbar sjukt konstiga tiden och du e då alltid inne o förföljer mig så du stalkar ju uppenbarligen mig varför gör du det? Jag tänker såhär om du har tid att sitta här o förfölja mig varför kan du inte lägga den tiden på att skaffa ett jobb?

Tycker du ljuger rätt friskt ändå.

Förfölja dig? Om jag sitter på ett café, och du kommer in och sätter dig, förföljer jag dig? Lite twisted definition på ordet. Men jag är inte förvånad.
  • Smecker
    Niklas2k skrev 2012-05-14 16:11:22 följande:
    Jag kunde inte bry mig mindre om vad han har varit utsatt för. Det spelar liksom ingen större roll.

Precis, det är ingen ursäkt.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!