• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (h)
    Niklas2k skrev 2011-11-17 01:58:36 följande:
    Ingen action på jobbet?
    ingen alls, tänkte börja städa lite om en time eller två. dock så sitter jag och pratar med en kille från hp på msn så lite trevligt är det allt nu
    vad hittar du på då?
  • Anonym (h)

hmmm nä det var inte någon kille för mig har redan dissat han

• Anonym (h)

hahaha jag måste vara för snäll. dissat killen men han fortsätter att prata med mig

• Anonym (h)
    giftgrodan skrev 2011-11-17 03:31:38 följande:
    hur dissade du honom då?
    skrev typ att jag inte var intresserad av att träffa en person som han och att jag aldrig skulle kuna lita på han pågrund av det han pysslat/pysslar med men att det var trevligt att prata med han. skulle nog tagit bort det sista.
    nu är han iaf blockad från min msn
  • Anonym (Min tur snart?)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-16 23:25:35 följande:
    Haha  ja. Jag hade lovat att återkomma med besked imorgon men han ringde nu ikväll och sa åt mig att inte dra ut på det eftersom jag ville träffa honom. Haha, självsäker :-P Så jo nu ska vi ses imorgon. Får vi hoppas att han inte har en sambo som han glömt berätta om..
    Ja, precis du får ta och fråga honom direkt om han har nån sambo Glad
  • Anonym (Min tur snart?)
    Anonym (h) skrev 2011-11-17 05:22:17 följande:
    har nån av er testat tillsammans.se ??
    Nä, vad är det? Nåt bra?

Nä, dags att ta sig till jobb... hoppas du haft en bra natt och får sova gott nu! 
  • giftgrodan
    Anonym (h) skrev 2011-11-17 03:36:10 följande:
    skrev typ att jag inte var intresserad av att träffa en person som han och att jag aldrig skulle kuna lita på han pågrund av det han pysslat/pysslar med men att det var trevligt att prata med han. skulle nog tagit bort det sista.
    nu är han iaf blockad från min msn
    oj, får man fråga vad han pysslar med? Det lät... intressant (alltså inte som dejtingmaterial, bara att jag blev nyfiken på vad som fick dig att reagera så, men om du inte vill säga förstår jag också :) )
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!