• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Sa)
    Glädje58 skrev 2011-11-17 13:56:26 följande:
    Sånt måste ni tjejer absolut gå i gång på... Tror att jag ska låna den idéen. Undrar om min vän ställer upp på ett foto. Annars får jag bita i något annat. Jag har tre sharonfrukter liggandes i en skål. Det kanske skulle funka...
    nää.. nån annan kanske går igång på det. (kanske var en sådan tjej han vill ha)  Men inte jag. Sen känns grejen att skicka en bild på sig själv med en annan tjej, som en riktigt dålig idé det med.. (inte för att jag har några problem med att personen har haft tjejer före mig dock, bara känns fel)
  • Anonym (Sa)

förstår inte idén med skrytbilder alls. Inget jag uppskattar. Det jag tycker är nått värt går inte att köpa för pengar.

• Anonym (Sa)
    Glädje58 skrev 2011-11-17 13:58:32 följande:
    Nej, det måste vara nåt helt annat än dig. En "skrytbild"

Jag har en espressomaskin för runt 25.000 kr i köket. Visst vore den en skrytbild. Kanske finns nån juste böna som skulle fastna för det. 
    även om jag förstår GÄRNA skulle äga en espressomaskin, men jag skulle inte bli impad av en kille som gör det.. är inte dom materiella sakerna hos en person jag kan tända på. Då skulle det ju inte handla om kärlek, utan nått annat som är för fult för att nämnas vid namn..
  • Glädje58
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-17 14:03:16 följande:
    förstår inte idén med skrytbilder alls. Inget jag uppskattar. Det jag tycker är nått värt går inte att köpa för pengar.
    Min bil är inget man vill köpa för pengar  Skrattande
  • Anonym (Sa)
    Glädje58 skrev 2011-11-17 14:04:43 följande:
    Min bil är inget man vill köpa för pengar  Skrattande
  • Glädje58
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-17 14:03:16 följande:
    Inte jag heller faktiskt. Varför skryta? Det borde vara upp till var och en att bli imponerad av saker och prestationer. Inget som behöver påtalas.
  • Glädje58
    kristinah skrev 2011-11-16 21:46:53 följande:
    jo och så mängden av det som ska pluggas in...jag har över 100 sidor sammanfattning - dvs säkert 4-500 sidor ren fakta.....

och allt heter TSH och THS och LH och FSH och FIP och DIP och DAG och MAP GnDHP och IP-3 och IP-2 och säkert hundra olika förkortningar till...
    näe - jag ger upp...det går bara runt i huvdet...planerar en liten tripp imorrn istället.

kanske ut i skogen en sväng och andas det sista av hösten
    Nu åker jag till gymmet. Sen ska jag till en tjej och ge lite PIR och PNF  
  • Smecker
    bellis79 skrev 2011-11-17 13:46:59 följande:
    Eller de som har på snygga bilar o sånt o tror man ska säga shit tät kille o vad nice han vill jag ha eller som jag bläää.. det är för skrytigt..
    Det värsta är att det faktiskt funkar. En kompis till mig hade bild på sin Porsche och sin stora fina lägenhen, satan vad tjejer som svarade.. men tjejer är inte så ytliga va, det är ju insidan som räknas. Hel- eller halvläder i Porschen, liksom   
  • Smecker

Skrytbilder förändras över tid. För tio år sen kanske jag hade tagit en matchbild där jag landar en klockren vänsterspark i huvudet. Nuförtiden skulle jag nog valt något annat. En real life bild på mitt fina hjärta och mina hjärnceller låter bättre i teorin än vad det är i praktiken, tvärtom ser det rätt läbbigt ut med hjärtan och hjärnor

• Anonym (Färsking!)

okeeej jag kan behöva den där ölen imorgon, men jag lär väl jobba till 24 och då är kanske ingen kvar ute om ni tänkte ut imorgon alltså jag vill nog mest träffa folk och prata, det verkar finnas bra material på annat håll än krogen

Men jag KRÄKS på jobbdagen idag, vi ska vara tre, två borta och värsta tänkbara saker händer idag. Passerkortet funkar inte och det är nästan så SÄPO måste godkänna så man får komma in i vissa rum

fast det är kul ändå Men alldeles för lite internettid idag    

har alla det bra?   

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!