• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-16 23:11:14 följande:
    Nej, tyvärr, jag är alldeles för jävla komplicerad Oskyldig
    tycker inte du verkar vara det minsta komplicerad, men skenet kan bedra..
  • Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-17 09:37:50 följande:
    tycker inte du verkar vara det minsta komplicerad, men skenet kan bedra..
    Skenet kan verkligen bedra. Se på mig t ex, jag verkar hur trevlig som helst, men egentligen är jag supertrevligFlört Skrattande
  • Anonym (jobbigt)
    Smecker skrev 2011-11-17 10:08:44 följande:
    Skenet kan verkligen bedra. Se på mig t ex, jag verkar hur trevlig som helst, men egentligen är jag supertrevligFlört Skrattande
    ojoj, supertrevlig tom:) alltid bra när skenet bedrar åt rätt håll!
  • Anonym (ny)

håller kontakten med min dejt och vi är båda överens om att träffas igen och se hur det kan utvecklas. Lite spännande

• Smecker
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-17 10:21:54 följande:
    ojoj, supertrevlig tom:) alltid bra när skenet bedrar åt rätt håll!
    Sen har jag iofs mina sidor, men det har väl alla.. framsida, baksida, vänster och höger sida.. Flört
  • Smecker
    Anonym (ny) skrev 2011-11-17 10:27:27 följande:
    håller kontakten med min dejt och vi är båda överens om att träffas igen och se hur det kan utvecklas. Lite spännande
    Skål
  • Anonym (h)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-17 07:04:20 följande:
    Nä, vad är det? Nåt bra?

Nä, dags att ta sig till jobb... hoppas du haft en bra natt och får sova gott nu! 
    vet ej, regade mig igår, det är gratis iaf
    giftgrodan skrev 2011-11-17 08:00:24 följande:
    oj, får man fråga vad han pysslar med? Det lät... intressant (alltså inte som dejtingmaterial, bara att jag blev nyfiken på vad som fick dig att reagera så, men om du inte vill säga förstår jag också :) )
    eko brott och bedrägeri bland annat
  • Anonym (h)
    Anonym (ny) skrev 2011-11-17 10:27:27 följande:
    skoj skoj
  • bellis79

Jag kan inte klaga på honom jag träffar alls dock bara på mig själv. Denna vecka kan jag träna 1 gg istället för 6 gg visst det är ett I-landsproblem men man vill ju hinna ta hand om sig själv, vara fin o fräsch o i form för den man träffar men jag måste ändå prioritera honom då vi ej ses för ofta. Tror jag behöver ta hand om mina hjärnspöken men tidigare killar o även han jag träffar är noga o skulle aldrig dejta ng som ej var smal o då får jag noija.. o det behöver jag inte.. men är rädd o verka helt tokig o sånt gillar jag ju ej av mina partners.

Kan någon slå mig i huvudet tack!

• Glädje58
    bellis79 skrev 2011-11-17 11:55:19 följande:

Jag kan inte klaga på honom jag träffar alls dock bara på mig själv. Denna vecka kan jag träna 1 gg istället för 6 gg visst det är ett I-landsproblem men man vill ju hinna ta hand om sig själv, vara fin o fräsch o i form för den man träffar men jag måste ändå prioritera honom då vi ej ses för ofta. Tror jag behöver ta hand om mina hjärnspöken men tidigare killar o även han jag träffar är noga o skulle aldrig dejta ng som ej var smal o då får jag noija.. o det behöver jag inte.. men är rädd o verka helt tokig o sånt gillar jag ju ej av mina partners.

Du, det är lätt att komma ifrån sin dagliga egentid. Så se upp så du inte släpper efter för mycket när det gäller träning. Sista veckan har jag hjälpt en vän och inte hunnit träna och förra veckan var jag inte i form. Nu igår kväll var jag tillbaka på gymmet och det hinner förfalla rätt så snart känner jag.
    bellis79 skrev 2011-11-17 11:55:19 följande:

Kan någon slå mig i huvudet tack!

Boing... Foten i munnen

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!