Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-06-03 11:56:20 följande:
    Det är min uppfattning oxå...Det kan bli lite slit o släng,gräset grönare där borta ...effekt av nätdejting.SÅ stort urval så det blir nästan konstigt ju.  Det finns ju en människa bakom varje profil som aldrig får komma till sin rätt när ytan styr våra val..................
    Tänker du så när du läser andras profiler?
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    målar havet blått skrev 2012-06-04 08:27:51 följande:
    Vad menar du? Att gräset är grönare,eller att varje människa är en individ som inte får komma till sin rätt?

Båda. Låter du människan få komma till sin rätt?
  • Smecker
    målar havet blått skrev 2012-06-05 12:23:38 följande:
    tror jag måste traska 5km spåret iallafall, sov just INGET i natt,men åt jättegod äppelpaj med vanilsås i går kväll,de va inte lite heller ,halva formen.Förvånadsåg jag i morse...

kommer ta andra halvan senare i think...Tungan uteFAN! Tröstäter jag i min ensamhet  ObestämdNej det gör jag inte ..Jag belönar mig för mitt underbara härliga sköna otroligt humoristiska sällskapTomteVi har så jävla skoj ihop jag och jag..
    Lappsjuka. Flytta till bebyggda områden. Jag lovar, urvalet karlar är lite större där.
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-06-05 12:36:38 följande:
    Bara för att det finns fler betyder det inte nödvändigtvis att de är bättre. Så det så!
    Statistiskt sett är sannolikheten större att det skall finnas bättre där, med tanke på det större underlaget. Så det så!
  • Smecker
    målar havet blått skrev 2012-06-05 12:39:16 följande:
    ja inte ens dig har jag kvar å käftas med;(( Smecker.........

Jag har flyttat genom halva landet,så inte är jag rädd för det!..Ska ju neråt stockholm snart....
    Du är välkommen att käftas så mycket du vill, min civilstatus innebär inga som helst hinder för att ge dig på nöten.
  • Smecker
    målar havet blått skrev 2012-06-05 12:41:15 följande:
    Finns ju olika kuddar man kan gosa med  Förvånad 
    Men nu var det ju kuddkrig ni skulle ha..? Fast det är klart, är de långa nog så är det nog inga problem att smälla till honom med dem.
  • Smecker
    målar havet blått skrev 2012-06-05 12:44:47 följande:
    Men håller med Colan...även om man har tusen att välja mellan och det änd inte står att finna.....

Kom att tänka på sagan om .ja vem var det som tappade glasskon? Askungen.!..Prinsen som hade letat och letat efter sin fru, och det fanns bara en som var den rätta.............VAr det samma saga det  ,eller blandar jag i hop nu Obestämd
    Ja.. jo.. om man nu tror på sagor. Det är ren BS att det bara finns en enda person som är den rätte/a.
  • Smecker
    målar havet blått skrev 2012-06-05 12:47:53 följande:
    Nej tänkte han skulle få gosa med dem...
    Ja men då så. Have fun!
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-06-05 12:51:33 följande:
    Menar du att man inte ska tro på sagor? Förvånad

Klart det finns fler, men det gäller ju att lyckas pricka in nån av dem... Det räcker med en lixom Flört 
    Det finns massor med fisk i havet, eller hur det nu var någon sa.. Drömmer
  • Smecker
    Cocacola skrev 2012-06-05 12:53:04 följande:
    Jag har otur med statistiken! Skrikandes 
    Säkert. Men du vet att det finns saker man kan göra för att förbättra sannolikheten att träffa någon..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!